محبی: بازی با ژاپن فراتر از آسیا بود/ طارمی کمک زیادی به من کرد

تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی ایران با اشاره به صحبت‌های الهام‌بخش ستاره ایران باشگاه پورتو در شب قبل از بازی با ژاپن، گفت: بازی با ژاپن سخت و فراتر از آسیا بود. امیدوارم دست پر به ایران برگردیم.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، محمد محبی که در پایان بازی ایران و ژاپن به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد، در نشست خبری بعد از این بازی اظهار داشت: بازی سختی بود و خوشبختانه در این بازی برنده شدیم. سرمربی تیم گفت این بازی فراتر از آسیا بود. دم همه بازیکنان و مردم ایران گرم که ما را دعا کردند. از همه آنها ممنون هستم. امیدوارم با سربلندی و دست پر به ایران برگردیم.

وی افزود: ما برای تمامی حریفان خود احترام قائلیم. نمی‌دانستیم که تا امروز موفق نشده بودیم ژاپن را در این رقابت‌ها شکست دهیم. روی بازی خودمان تمرکز و تلاش کردیم بهترین خودمان باشیم. امروز یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران یعنی مهدی طارمی را نداشتیم. او دیشب کلی با من حرف زد و به من کمک کرد تا آرامش داشته باشم و تحت تاثیر قرار نگیرم. همین‌جا باید از او تشکر کنم. این برد حاصل اتحاد و همدلی کل تیم بود. جای صادق محرمی و مجید حسینی هم که مصدوم شدند، خیلی خالی بود. جای مرتضی پورعلی‌گنجی که رباطش پاره شده هم خیلی خالی بود.

بازیکن تیم ملی ایران افزود: باید از کادرفنی هم تشکر ویژه‌ای بکنم. آنها به من و مهدی قائدی اعتماد کردند و خوشحالیم پاسخ اعتماد آنها را دادیم. باید از امیر قلعه‌نویی و کادر او تشکر کنم. همچنین پزشکان و ماساژورهای تیم هم شایسته قدردانی هستند که بعد از بازی سوریه تلاش کردند و کنار ما بودند تا به این بازی برسیم.

تیم ملی ایران با برد ژاپن باید برای شناختن حریف خود در نیمه‌نهایی، در انتظار برنده نبرد قطر و ازبکستان بماند. این بازی از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha