معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص): اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند

شهرکرد- ایرنا- معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: اصحاب رسانه امروز افسران جنگ نرم و در خط مقدم مبارزه با دشمن به شمار می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی شادمانی شامگاه شنبه در اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر چهارمحال و بختیاری افزود: هرچند ملت ایران در این سال‌ها روزهای سخت بسیاری را پشت سر گذاشتند اما امروز این ملت در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این سال‌ها پیروز میدان ملت ایران بوده است، اظهار داشت: امروز دشمن با ابزار جنگ نرم آمده تا با گرفتن سرمایه اجتماعی بر این ملت چیره شود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین گفت: روشنگری امروز جایگزین توپ، تانک و قوای مسلح شده و به تعبیری امروز میدان نبرد در دست جهادگران تبیین قرار دارد و خبرنگاران در این میدان نقش مهمی برعهده دارند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین ریشه در تاریخ دارد و اگر این جهاد نبود خبری از خداپرستی نیز وجود نداشت، افزود: جهاد تبیین امروز به عنوان یک فریضه دینی برهمگان واجب است.

سردار شادمان با تاکید براینکه انقلاب اسلامی امروز نیاز به تبلیغ دارد، اظهار کرد: سکوت در این شرایط گناه است چرا که برخی‌ها در تلاش هستند جوانان این سرزمین با این انقلاب بیگانه و به نوعی این انقلاب به فراموش سپرده شود.

انتخابات؛ قدرت آفرینی برای ملت ایران

وی با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری افزود: انتخابات مبارک ترین پدیده ای است که انقلاب به ما عطا کرده و امروز دشمن در تلاش است با کاهش مشارکت مردم به این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است، ضربه بزند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: دشمن می داند که مشارکت پرشور مردم موجب اقتدار نظام می‌شود به همین دلیل در تلاش است با ایجاد یاس و ناامیدی عظمت حضور ملت در عرصه این کارزار سیاسی مهم را کمرنگ جلوه دهد.

وی تاکید کرد: این انتخابات تنها یک انتخاب نیست بلکه قدرت آفرینی برای یک ملت است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش دشمن در این سال‌ها مبنی براین بود که ملت ایران ۴۵ سالگی انقلاب خود را نبیند اما امروز می‌بینیم که ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار خود قرار دارد.

سردار علی‌محمد اکبری حق بینی، حق گویی و حق شناسی را از مهمترین وظایف خبرنگاران به خصوص در این شرایط حساس عنوان کرد.

وی اظهار داشت: خبرنگاران در کنار مطالبه‌گری باید افتخارات انقلاب اسلامی را نیز بیان کنند چرا که این خدمات قابل مقایسه با ۴۵ سال پیش نیست.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در دوران طاغون این استان در اوج محرومیت قرار داشت اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد.

ارسال ۵۰۰ اثر به جشنواره ابوذر

مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی آثار ارسال شده به دبیرخانه هفتمین جشنواره ابوذر گفت: ۵۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان ارسال شد که از این میان ۳۸ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

احسان ربیعی افزود: پارسال ۲۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی اظهار کرد: تلاش شد مانند سال‌های قبل با ایجاد فضای سالم، دقیق و بدون شائبه در امر قضاوت و داوری اعتماد فعالان این عرصه را که بزرگترین سرمایه بسیج رسانه است حفظ کرده و از این طریق به سمت تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای انقلاب اسلامی که اوج آمال بسیج در میدان رسانه است، حرکت کنیم.

مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) تاکید کرد: جشنواره ابوذر بستر مناسبی برای عینیت بخشی به وحدت جامعه رسانه‌ای استان است تا از طریق شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اصحاب رسانه و تقویت روحیه این عزیزان انگیزه‌های آنان را در رسیدن به نقطه اوج حرفه خود تقویت کنیم.

ربیعی افزود: همدلی، هم‌گرایی و هم‌افزایی متخصصان رسانه و فضای مجازی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است که از ۲ سال گذشته این همدلی افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به گستردگی چتر بسیج گفت: در جشنواره رسانه‌ای ابوذر تمام سلایق، گروه‌ها و احزاب برای حضور در جشنواره جذب شده است.

به گفته ربیعی مهار تورم و رشد تولید، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، خانواده جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، جایگاه زن در تعالی جامعه، نقش عفاف و حجاب در اعتلای جامعه و مکتب حاج قاسم از محورهای امسال جشنواره است.

به گزارش ایرنا، در ادامه این آیین از ۳۸ نفر برگزیده هفتمین جشنواره ابوذر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

چهارمحال و بختیاری حدود ۲۰۰ نفر خبرنگار در حوزه مختلف دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha