۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85375598
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای یکی از مصوبه‌های سفر رییس جمهور در گناوه

۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبر: 85375598
اجرای یکی از مصوبه‌های سفر رییس جمهور در گناوه

گناوه – ایرنا – استاندار بوشهر گفت: پروژه ۲ بانده کردن جاده ساحلی بوشهر به گناوه یکی از مصوبه‌های سفر رئیس جمهور به این استان بود که محقق  و مراحل اجرایی آن آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی زاده روز شنبه در بازدید از پروژه ۲ بانده کردن جاده ساحلی گناوه به بوشهر اظهار کرد: یکی از درخواست‌های ارائه شده در سفر دوم رییس جمهور به استان بوشهر، ۲ بانده کردن جاده ساحلی اصلی استان بوشهر شامل جاده بوشهر به دیر و بوشهر به گناوه بود که خوشبختانه دولت سیزدهم آنها را مصوب کرد.

وی گفت: جاده ساحلی گناوه به بوشهر، یک محور بسیار مهم و پرترافیک است که به دلیل حجم ترافیک بالا و بعد مسافت کم، تلفات انسانی بالایی دارد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: طرح فاز اول قطعه اول محور بوشهر- شیف به گناوه به طول ۴۰ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت و با سه پیمانکار در حال تجهیز کارگاه هستند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه کارگاه تحویل پیمانکاران شده و از ۱۵ روز عملیات ساخت و ساز آغاز شده است.

محمدی‌زاده گفت: عملیات رسمی اجرایی این طرح با حضور یکی از مقامات کشوری به زودی آغاز می شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: عملیات اجرایی جاده بوشهر – دیر به مسافت ۲۵ کیلومتر از سه ماه پیش آغاز شده است.

وی با گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب، افزود: موفقیت های کشور مرهون و مدیون انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است که به ما یاد دادند می توانیم چطور خودکفا و روی پای خودمان بایستیم و قله های دانش را کسب کنیم.

وی اظهار کرد: بزرگ ترین و اصلی ترین سرمایه های کشور جوانان هستند که کشور را روز به روز در جایگاه های بهتر و برتر قرار می دهند.

استاندار بوشهر ادامه داد: یکی از طرح های مهم افتتاحی دهه مبارک فجر امسال در بخش بندرریگ شهرستان گناوه، شروع بکار کارخانه مرغ مادر است.

وی گفت: اجرای این طرح در دهه فجر پارسال آغاز شد و در یک زمان مناسب و عرض یک سال به بهره برداری رسید.

محمدی زاده افزود: با توجه به اقداماتی که در زمینه تکمیل زنجیره مرغ در استان و شهرستان گناوه در حال انجام است، می توانیم صادر کننده مرغ به کشورهای جنوبی خلیج فارس باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار کرد: طرح ۲ بانده کردن جاده ساحلی گناوه – بوشهر یکی از نیازها و آرزوهای دیرینه مردم این منطقه بوده که در دولت سیزدهم محقق و با حضور سه پیمانکار فعال شده است.

سیدمحمود دستغیبی افزود: این طرح در راستای افزایش ایمنی تردد به طول ۴۰ کیلومتر با ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار اولیه در سه فاز فعال می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha