۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85375601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت طرح عمرانی و خدماتی در تایباد خراسان رضوی به ثمر نشست

تایباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری تایباد گفت: همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، هشت طرح عمرانی و خدماتی در مناطق روستایی این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مهدی شیردل روز یکشنبه در آیین افتتاح این طرحها در جمع مردم روستای "کوه آباد" از توابع بخش مرکزی شهرستان تایباد افزود: زیرسازی، جدول گذاری، آسفالت معابر، افتتاح خانه هلال احمر، آغاز به کار سامانه پایش تصویری، روشنایی نقطه حادثه خیز روستای "اسدآباد دربند"، بهره برداری همزمان از طرح آب‌رسانی به روستاهای "کرات، رهنه و فرزنه" و اصلاح شبکه توزیع آب کوه آباد طرحهای افتتاح شده امروز است.

وی ادامه داد: برای ثمردهی این تعداد طرح افزون بر ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست فرمانداری تایباد گفت: با تجهیز و تقویت مجتمع آب‌رسانی روستایی کرات، بیش از پنج هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار در روستاهای مرزی برخوردار شدند.

شیردل به خدمات عادلانه دولت در نقاط مرزی و محروم کشور اشاره کرد و افزود: خدمات دولت در همه حوزه ها به ویژه در مناطق محروم نمایان است و این یکی از برکات و دستاوردهای پیروزی انقلاب است که با گذشت ۴۵ سال از آن این خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: نقش مردم در کنار دولت در همه عرصه ها مثال زدنی است که به پاس قدردانی باید همه مدیران و مسوولان با هم افزایی و تلاش به دنبال رفع مشکلات آنها باشند که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال دارد.

سرپرست فرمانداری تایباد گفت: کلنگ زنی ساخت فضای آموزشی ۶ کلاسه با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال در روستای کوه آباد از دیگر برنامه های چهارمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان تایباد بود.

۶۸ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی در دهه مبارک فجر امسال در شهرستان مرزی تایباد به ثمر خواهد نشست که برای این تعداد طرح افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha