۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85375725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷۰ برنامه ورزشی زنجان در دهه مبارک فجر اجرا می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر امسال این اداره کل بیش از ۲۷۰ برنامه در حوزه‌های مختلف را برگزار می‌کند که در این راستا استخر صائین قلعه افتتاح شد و بهسازی خانه کشتی زنجان به اتمام رسید.

جواد بازرگان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ایام الله دهه فجر و به منظور ایجاد شور و نشاط و گرامیداشت این ایام برنامه های مختلفی در حال اجراست.

وی اظهار داشت: با هدف تبیین دستاوردهای ورزش و جوانان جهت انتقال به مردم، ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی و جوانان، ۲ پروژه عمرانی، ۹۵ عنوان برنامه همگانی و ۱۷۵ عنوان برنامه ورزشی با همراهی و هماهنگی لازم در حال برگزاری است.

این مسوول به پروژه های قابل افتتاح در استان طی دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: افتتاح استخر سردار سلیمانی صائین قلعه و نوسازی سالن کشتی شهر زنجان از جمله این پروژه ها بود.

بازرگان، میزبانی مسابقات کشوری طناب زنی، برگزاری مسابقات درگ موتورسواری با حضور ۴۰ ورزشکار، مسابقات کارکنان دولت در رشته های فوتبال، گل کوچک و والیبال، همایش های متعدد پیاده روی، طبیعت گردی، کوهپیمایی و تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان ورزشی در بخش های مختلف و برگزاری جشنواره ملی دختران آفتاب را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، در دور دوم سفر رییس جمهور به استان که ماه گذشته انجام شد، وزیر ورزش و جوانان ۱۲ پروژه ورزشی شامل ۱۰ چمن مصنوعی در روستاهای سطح استان و ۲ سالن ورزشی چند منظوره روستایی سرپوشیده در دیزج آباد و کهلا را افتتاح کرد.

همچنین در این سفر۳۰ خانه ورزش روستایی در استان تجهیز و سالن رزمی و کشتی صائین قلعه شهرستان ابهر نیز به بهره برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha