چهار زمین چمن فوتبال در شهرستان دالاهو  افتتاح شد

کرمانشاه- ایرنا-  چهار زمین چمن شهرستان دالاهو شامل یک زمین چمن در شهر کرند و سه زمین چمن در روستاهای این شهرستان امروز یکشنبه در چهارمین روز از گرامیداشت دهه فجر با حضور استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه روز یکشنبه در مراسم افتتاح زمین چمن شهر کرند آن را دومین زمین چمن استاندارد استان بعد از زمین چمن شهر هرسین عنوان کرد.

منوچهر حاتمی در ادامه اعتبار این زمین چمن مصنوعی را ۷۰ میلیارد ریال یا مساحت بیش از ۶ هزار متر مساحت عنوان کرد.

وی همچین گفت: همزمان با این زمین؛ سه مینی زمین چمن در سطح روستای سرچقا، تختگاه حسین سلطان، ریجاو هر کدام با ۲۰ میلیارد ریال شهرستان افتتاح می شود.
محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم با تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد این زمین های چمن باعث ورزش؛ تندرستی و شادی جوانان این مرز بوم شود.

به گزارش ایرنا؛ استاندار کرمانشاه صبح یکشنبه و همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر، در شانزدهمین سفر شهرستانی با استقبال فرماندار و مدیران شهرستان، وارد دالاهو شد.

افتتاح طرح گازرسانی به حدود ۵۷ روستا و سه واحد اقتصادی، افتتاح یک واحد صنعتی و سه زمین چمن، بازدید برخی پروژه های در حال احداث، دیدار با معتمدان و بزرگان شهرستان، پیگیری مشکلات واحدهای اقتصادی و صنعتی و شرکت در شورای اداری از جمله برنامه های استاندار کرمانشاه در شهرستان دالاهو است.

شهرستان دالاهو با ۴۵ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha