۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85375950
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲ اردوی جهادی دامپزشکی زنجان در ۶۵ روستای استان برگزار شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: به منظور تحقق منویات رهبری در حمایت از تولید داخلی و محرومیت‌زدایی، این اداره کل در ۱۰ ماهه سال جاری با همکاری دستگاه‌های متولی ضمن حضور در مناطق کم برخوردار، ۳۲ اردو در ۶۵ روستای استان برگزار کرد.

محمد باقر حاج کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با ایام الله دهه فجر و برای خدمت رسانی مطلوب اردوهای جهادی دامپزشکی این استان که از ابتدای سال جاری آغاز شده است همچنان در مناطق محروم تداوم دارد.

وی، خدمات‌رسانی به دامداران مناطق کم‌برخوردار و کمتر توسعه‌ یافته و ارائه خدمات دامپزشکی به‌صورت رایگان را از جمله هدف اصلی برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی ذکر کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان ادامه داد: بر این اساس در ۱۰ ماهه سال جاری در هشت شهرستان تابعه استان، ۳۲ اردوی جهادی دامپزشکی با حضور ۲ هزار و ۱۱۲ نفر روز جهادگر در قالب ۱۷ اکیپ جهادی در پنج محور برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این راستا واکسیناسیون رایگان بیش از ۴۵ هزار رأس دام و سم‌پاشی شامل بدن دام بیش از ۳۵ هزار رأس و سمپاشی جایگاه دامی بیش از ۱۲۲ هزار مترمربع انجام شد.

حاج کاظمی افزود: واکسیناسیون رایگان بیش از ۳۰ هزار قطعه طیور بومی روستایی، برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی برای بیش از ۲ هزار نفر از بهره‌برداران با ۶۳ کارگاه آموزشی و همچنین معاینه و درمان رایگان بیش از ۷۰۰ رأس دام در مناطق کمتر توسعه‌ یافته استان نیز از جمله این اقدامات بوده است.

وی یادآور شد: اعتقاد به روحیه جهادی و استفاده از جوانان جهادگر بخش عظیمی از مشکلات روستاییان را برطرف خواهد کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان خاطرنشان کرد: می‌توان با روحیه تحول‌گرایانه جهادگران، اقدامات ماندگاری را برای این قشر زحمتکش جامعه رقم زد.

وی اظهار داشت: با توجه به شعار سال بر اساس منویات رهبری در راستای مهار تورم و رشد تولید، دامپزشکی با کار و مدیریت جهادی و مشارکت هر چه گسترده‌تر مردم می‌تواند در جهت تحقق شعار سال و رشد تولید نقش‌آفرینی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha