۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85376107
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۳۷ طرح و پروژه عمرانی در خلخال بهره‌برداری شد

۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
کد خبر: 85376107
۳۷ طرح و پروژه عمرانی در خلخال بهره‌برداری شد

اردبیل - ایرنا - همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه فجر بهره‌برداری از ۳۷ طرح و پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان خلخال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرماندار خلخال روز یکشنبه در آئین افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی خلخال گفت: برای اجرا و تکمیل ۳۷ طرح و پروژه عمرانی روستاهای بخش مرکزی و در حوزه آسفالت راه روستایی، بهسازی و آسفالت معابر داخل روستا، آبرسانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

سیدجواد یحیی‌زاده با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای جذب به موقع اعتبارات عمرانی شهرستان اظهار کرد: در توزیع اعتبارات عمرانی استانی امسال خلخال علاوه بر شاخص جمعیت و مساحت جغرافیایی، میزان محرومیت مناطق روستایی و سطح برخورداری و یا کم‌برخورداری مناطق از امکانات و اعتبارات هم لحاظ شده است.

بر اساس این گزارش در راستای توسعه فضاهای آموزشی، امروز بهره برداری از ساختمان مدرسه سه کلاسه روستاهای یلوجه و خمس و ساختمان مدرسه دوکلاسه روستای پروج از روستاهای بخش مرکزی خلخال به بهره برداری رسید.

بهره‌برداری از طرح‌های زیرسازی و آسفالت روستاهای بلوکانلو،خانقاه بفراجرد، بلوکانلو، لنبر، گزاز، خوجین و خمس طرح‌های افتتاح شده در حوزه طرح هادی روستاهای بخش مرکزی خلخال هستند.

همچنین در حوزه آبرسانی شرب روستایی طرح‌های آبرسانی به روستاهای چلنبر مصطفی لو، زرتشت آباد ،لنبر و ارسون به همراه بند کشاورزی روستای ایلوانق از توابع بخش مرکزی خلخال مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

ارتقای تکنولوژی سایت‌های مخابراتی روستاهای قزل درق، بیرق، بورگهیم، ترازوج، یلوجه ،ارسون و عناویز به همراه احداث یک سایت جدید مخابراتی در روستای زرتشت آباد از جمله طرح‌های افتتاح شده امروز در حوزه توسعه ارتباطات و مخابراتی شهرستان خلخال در روستاهای بخش مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha