۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبر: 85376130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند طرح‌ روستایی در تربت‌حیدریه افتتاح شد

۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبر: 85376130
چند طرح‌ روستایی در تربت‌حیدریه افتتاح شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- ۶۰۰ طرح مسکن روستایی شهرستان تربت‌حیدریه خراسان رضوی و ۲۳ طرح هادی روز یکشنبه با حضور معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت حیدریه و مسوولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه در آیین افتتاح این طرح‌ها که از روستای "سیوکی" واقع در بخش مرکزی تربت‌حیدریه آغاز شد افزود: برای آماده سازی این طرح‌ها، هزار و ۴۳۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده‌ است.

علی‌اکبر کی‌پور افزود: ساخت مسکن روستایی به تعداد ۶۰۰ واحد از محل پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن روستایی با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از قرار پرداخت تسهیلات هر مسکن به مبلغ ۲ میلیارد ریال با کارمزد پنج درصد، از جمله این طرح‌هاست.

وی همچنین در آیین بهره‌برداری از آسفالت معابر و طرح هادی در روستای "نوغاب" بخش مرکزی شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: ۲۳ طرح هادی روستایی شامل اجرای جدول، نماسازی، اجرای میدان، فضای سبز و بوستان با صرف ۲۳۰ میلیارد ریال سرمایه هزینه شده و در مدت ۲ سال اجرا شده است که هم اکنون به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، امروز همچنین اصلاح و بازسازی مزار شهدای روستای "سرکاریز" از بخش مرکزی با صرف چهار میلیارد ریال مورد بازدید قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha