فیلم/ ۱۰۰هزار میلیارد تومان مالیات مودیان امسال صرف عمران شهرها و روستاها شده است

شهرری - ایرنا - رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در ۱۰ ماه ابتدای سال تاکنون از عوارضی که در حوزه ارزش افزوده جذب شده به شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور تخصیص داده شده که این عدد صرف عمران و آبادی شهرها و روستاها شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمد هادی سبحانیان روز یکشنبه در مسجد جامع حرم مطهر حضرت شاه عبدالعظیم حسنی علیه السلام ضمن دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر تولیت حرم آستان سیدالکریم با مردم ، روسای صنوف و مشاغل شهرستان ری گفت وگو کرد.

سید محمد هادی سبحانیان در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا با بیان اینکه مودیان و مردم باید در جریان باشند که مالیت های پرداختی و عوارض آنها صرف چه کاری می شود افزود: بیش از ۲۷۰ هزار میلیارد ریال به حوزه سلامت صرفا از محل یک واحد درصد از ارزش افزوده پرداخت شده است .

وی با تاکید بر اینکه تکریم مودیان از وظایف اصلی این سازمان است گفت: امسال تا کنون در حدود ۷۰ هزار میلیارد ریال نیز به حوزه ورزش و جوانان اختصاص پیدا کرده است .

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرستان ری با صاحبان صنایع و مشاغل شهرستان ری دیدار و درباره موضوعات مالیاتی و مشاغل گفت وگو کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha