۱۵ هزار قلم انواع تجهیزات ورزشی میان هیات‌های ورزشی اندیمشک توزیع شد

دزفول – ایرنا – ۱۵ هزار قلم انواع تجهیزات و وسایل ورزشی با ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسوولیت‌های اجتماعی وزارت نفت طی آیینی میان هیات‌های ورزشی اندیمشک توزیع شد.

فرماندار اندیمشک روز یکشنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: توسعه زیرساخت های ورزشی به عنوان اولویت در دستور کار است و در این مسیر، توسعه زیرساخت ها و سرانه های ورزشی و تجهیز هیات های ورزشی نیز هدف گذاری شده است.

یوسف زمانی اصل با بیان اینکه اندیمشک در رشته های مختلف ورزشی به ویژه کشتی در سطح ملی و بین المللی صاحب نام است، ادامه داد: توزیع این حجم گسترده از تجهیزات ورزشی اقدامی تحول آفرین برای فعالیت ورزشی در این شهرستان است.

وی افزود: تجهیزات ورزشی توزیع شده در این آیین شامل چهار تخته تشک کشتی، چهار تخته تاتامی، ۲۵ دوچرخه متحرک، سه دوچرخه پیست،‌۱۸۰ میز تنیس روی میز، ۱۲۰ دستگاه فوتبال دستی، ۲۰۰ تور فوتبال، والیبال، بسکتبال و هندبال، ۳۰۰ راکت تنیس، ۸۰۰ کاور ورزشی، پنج هزار لباس، پنج هزار جوراب ورزشی، ۴۰ هوگو تکواندو، ۴۰ کوله پشتی ورزشی، انواع دستگاه‌های بدنسازی و همچنین ده‌ها قلم تجهیزات ورزشی دیگر است.

۱۵ هزار قلم انواع تجهیزات ورزشی میان هیات‌های ورزشی اندیمشک توزیع شد

فرماندار اندیمشک توزیع این حجم وسایل ورزشی را کم سابقه دانست و بیان کرد: توسعه زیرساخت های ورزشی در اندیمشک به منظور افزایش عدالت در دسترسی به فضاهای ورزشی در اندیمشک با سرعت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی کنونی اندیمشک قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست، افزود: هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی در همه چهار شهر و روستاهای شهرستان اندیمشک سالن ورزشی، چمن مصنوعی و طبیعی و همچنین امکانات و زیرساخت های ورزشی مورد نیاز جوانان ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، اندیمشک یکی از شهرهای صاحب نام در رشته کشتی است به گونه ای که از این شهرستان قهرمانان و پهلوانان ملی و بین المللی فراوانی در کشتی فرنگی به جامعه کشتی معرفی شده است.

بر این اساس احداث خانه کشتی پنج هزار نفری اندیمشک به عنوان بزرگترین طرح ورزشی این شهرستان آغاز شده و در حال تکمیل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha