یکهزار و ۲۵۰ نفر در برگزاری انتخابات ابرکوه یزد فعالیت دارند

یزد- ایرنا- فرماندار ابرکوه یزد گفت: یکهزار و ۲۵۰ نفر در بخش‌های مختلف در برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان که ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود فعالیت دارند.

"محمد هادی زارع " روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اهمیت و حساسیت این دوره انتخابات افزود: افزون بر۵۵۰ نفر در ۵۰ شعبه اخذ رای به عنوان عوامل اجرایی در امر برگزاری انتخابات پیش رو تلاش می کنند.

فرماندار ابرکوه با اشاره به اینکه در انتخابات سال جاری تعداد شعب اخذ رأی در این شهرستان به ۵۰ شعبه رسیده و نسبت به انتخابات دوره های قبل سه شعبه اضافه شده است اظهارکرد: ۳۲ شعبه مربوط به بخش مرکزی و شهر ابرکوه و ۱۸ شعبه در بخش بهمن در نظر گرفته شده است.

زارع زاده همچنین با تاکید بر اینکه ، تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان اندیشیده شده و ابرکوه مهیا برای انتخابات ۱۱ اسفندماه است اظهارکرد: همه در فرصت باقی مانده تا انتخابات باید در راستای مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در این حماسه سیاسی تلاش کنند.

فرماندار ابرکوه با بیان اینکه وظیفه ما صیانت از آرای مردم و ایجاد اعتماد برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است افزود: تلاش همه مسئولان برای مشارکت حداکثری، امیدآفرینی، تعامل و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در آستانه انتخابات مورد تاکید است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۶۰ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha