عملیات اجرایی پروژه گردشگری در مهاباد آغاز شد

مهاباد - ایرنا - همزمان با چهارمین روز از دهه مبارکه فجر عملیات اجرایی یک واحد هتل آپارتمان با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال در مهاباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد روز یکشنبه در حاشیه کلنگ زنی این پروژه گفت: این پروژه در زمینی به مساحت هزار مترمربع، در ۶ طبقه و دارای ۱۵ سوییت است که طی مدت یک سال به بهره برداری خواهد رسید.

واحد جولایی با بیان اینکه با افتتاح این طرح ۳۰ تخت به ظرفیت اقامت شهرستان اضافه خواهد شد، گفت: با توسعه و ایجاد زیرساخت های گردشگری امکان ارابه خدمات بهتر و بیشتر به مسافران فراهم می شود.

۳۰ غرفه نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در مهاباد برپا شد

نمایشگاهی از آثار صنایع دستی و گردشگری بانوان هنرمند مهابادی با برپا شدن ۳۰ غرفه در راستای به نمایش گذاشتن توانمندی‌های آنان در تالار وحدت شهرداری این شهر گشایش یافت.

عملیات اجرایی پروژه گردشگری در مهاباد آغاز شد

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد مهاباد گفت: در این نمایشگاه تولیدات گلیم، بافتنی‌های سنتی، قلاب بافی، بافته‌های داری، مصنوعات چوبی از جمله معرق چوب و همچنین مجسمه‌های ساخته شده از گل با موضوعات مردم شناسی، چرم، نمد، سنگ‌های قیمتی، بدلی‌جات و سوغات برای فروش گذاشته شده است.

جولایی اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور شناسایی و معرفی توانمندی های بانوان و در راستای ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار با استفاده از ظرفیت های منطقه، معرفی بانوان کارآفرین، صنایع دستی و مشاغل خانگی برپا شده است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از امروز بمدت یک هفته و تا ۲۱ بهمن ماه در تالار وحدت شهرداری آماده بازدید عموم برپا است.

پروژه آسفالت معابر شهر گوگ تپه افتتاح شد

شهردار گوگ تپه گفت: پروژه آسفالت معابر این شهر به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و هزار متر جدول گذاری و بیش از ۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی پروژه گردشگری در مهاباد آغاز شد

فایق مصطفی نژاد بیان کرد: امسال همچنین تکمیل ساختمان آتش نشانی با سه میلیارد ریال هزینه، زیر سازی و آسفالت معابر به متراژ ۲۰ هزار متر مربع و ۴۶ میلیارد ریال هزینه و خرید مخازن زباله به ارزش پنچ میلیارد ریال هزینه انجام شده است.

جشنواره آشپزی و صنایع دستی گرامیداشت دهه فجر در مهاباد

جشنواره آشپزی و هنرهای صنایع دستی دانش آموزان مهابادی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در مدرسه هاشم سهیلی برگزار شد.

دانش آموزان در این جشنواره علاوه بر صنایع دستی، انواع غذاهای محلی شامل آش رشته، آش دوغ، انواع پلو، کوکو، ته چین، پلو مرغ، زرشک پلو، کوفته، انواع دلمه، انواع سالاد و دسر و کیک را پخته و در معرض دید عموم گذاشته بودند.

عملیات اجرایی پروژه گردشگری در مهاباد آغاز شد

از ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده و شعار امسال این دهه «جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن» اعلام شده است.

دهه فجر امسال ۶۰ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار میلیارد ریال در مهاباد افتتاح یا کلنگ زنی می شود که اعتبار مورد نیاز این طرح ها توسط بخش دولتی و بخش خصوصی تامین شده است.

شهرستان مهاباد بیش از ۷۵۰ نفر شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

#پیشرفت_آذربایجان_غربی

#پیشرفت_ایران

#جام_رسانه_امید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha