فرماندار مهاباد: روحیه از خودگذشتگی بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: تقویت روحیه از خودگذشتگی و ایثار، بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است که به واسطه آن انقلاب اسلامی پیروز شده و همچنان استوار و مقاوم در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستاده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز یکشنبه در یادواره شهدا که به مناسبت دهه مبارک فجر در شهر گوگ تپه مهاباد برگزار شد، افزود: رزمندگان جان شیرین خود را در دفاع از استقلال کشور و همچنین آرمان های انقلاب فدا کردند و به عاملی برای نجات کشور از دست بیگانگان تبدیل شدند.

وی اضافه کرد: یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب شکوهمند اسلامی، زندگی و سرنوشت، توصیه و پیام های شهیدان ما باید در جامعه بازگو و به ویژه در اختیار جوانان قرار گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر قدردانی از خانواده شهدا ادامه داد: انقلاب اسلامی با مجاهدت های امام راحل (ره) و جانفشانی های شهدای والامقام به پیروزی رسید و درخت تناور انقلاب با خون شهدا آبیاری شد.

عباسی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه در دوران قبل و بعد از انقلاب با هم قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: در سایه انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف علمی، نظامی و بهداشتی پیشرفت های بسیاری بزرگی حاصل شده که جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی استقلال را یکی از دستاوردهای نظام دانست و گفت: در دوران رژیم ستمشاهی، اداره امور و تصمیمات مهم کشور توسط استکبار جهانی و متحدان آن گرفته می شد، ولی امروزه خودمان برای سرنوشت و آینده مملکت تصمیم گیری می کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر رای مردم تشکیل شده و تمام مسوولان و مدیران آن با رای و نظر مردم انتخاب می شوند.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰ دوره انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است، افزود: سازو کار اخذ رای در این دوره از انتخابات تسهیل و واجدان شرایط با ارایه کارت های کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و حتی کارت پایان خدمت می توانند رای بدهند.

عباسی از مردم خواست که از حق انتخاب خود و رای به افراد مدنظر استفاده کنند.

در پایان این آیین، از تعدادی خانواده شهدا و همچنین دانش آموزان نمونه مدارس شهر گوگ تپه قدردانی شد.

فرماندار مهاباد: روحیه از خودگذشتگی بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است

از ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده و شعار امسال این دهه «جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن» اعلام شده است.

دهه فجر امسال ۶۰ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار میلیارد ریال در مهاباد افتتاح یا کلنگ زنی می شود که اعتبار مورد نیاز این طرح ها توسط بخش دولتی و بخش خصوصی تامین شده است.

شهرستان مهاباد بیش از ۷۵۰ نفر شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

#پیشرفت_آذربایجان_غربی

#پیشرفت_ایران

#جام_رسانه_امید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha