نقش آفرینی حلقه های میانی از اهداف مردمی سازی دولت است

کرمان - ایرنا - دستیار استاندار کرمان در امور مردمی‌سازی دولت گفت: از اهداف اصلی ستاد مردمی‌سازی دولت، ایجاد زمینه برای نقش آفرینی حلقه های میانی، گروهای مردمی و کنشگران در حل مسائل حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است.

به گزارش ایرنا، محمد هادی منصوری روز یکشنبه در مراسم معارفه دستیار فرماندار بم در امور مردمی‌سازی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود: مردم باید در تمامی مولفه ها و امور تصمیم گیری، تصمیم سازی، اجرا و نظارت نقش‌آفرین و مشارکت داشته باشند.

وی گفت: انتخاب دستیار فرماندار برای هر شهرستان یک ضرورت مهم است و منتخبان نیز شاخصه های مردمی بودن، جهادی، مومن و انقلابی بودن را دارا هستند.

دستیار استاندار در امور مردمی سازی دولت با اشاره به اینکه شهروندان بمی افراد صبور و مسئولیت پذیر هستند بیان کرد: دولت برای مردمی‌سازی امور با قوت پای کار آمده است و می توانیم بم را به الگوی عملی مدیریت مردم محور تبدیل کنیم.

وی اظهار داشت: مردمی‌سازی یک‌ ضرورت غیرقابل انکار است که دولت سیزدهم نیز برای تحقق آن با قوت پای کار آمده است.

منصوری گفت: به محض روی کار آمدن دولت سیزدهم، ستاد مردمی‌سازی در نهاد ریاست‌جمهوری تشکیل شد و به تبع آن دستیاران مردمی سازی وزیران، استانداران و فرمانداران نیز منصوب شدند.

وی ادامه داد: امیدواریم با وجود زمینه دستیار مردمی‌سازی شاهد تحول در دستگاه های اجرایی باشیم و این دستیاران حلقه بین مجموعه دولتی، مدیران ارشد استانی و مسئولان میانی در سطح شهرستان ها باشند.

با حضور دستیار استاندار کرمان در امور مردمی سازی دولت، حجت‌الاسلام سجاد محمدآبادی به عنوان دستیار فرماندار بم در امور مردمی‌سازی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha