۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۵۱
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85376581
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

واگذاری زمین به ۲۱۹ خانوار گلستانی دارای سه فرزند
واگذاری سند قرارداد زمین ساخت خانه طرح جوانی جمعیت در گلستان

گرگان - ایرنا - آیین واگذاری ۲۱۹ قطعه زمین رایگان برای ساخت مسکن در قالب اجرای طرح جوانی جمعیت در گلستان با حضور محمدعلی زهره‌ای معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسوولان دستگاه‌های مرتبط استانی، عصر یکشنبه چهارمین روز از گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در این آیین، گفت: واگذاری زمین رایگان برای ساخت خانه در قالب طرح جوانی جمعیت یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

مهدی ملک افزود: در این استان از ابتدای امسال در قالب اجرای طرح جوانی جمعیت، طی ۲ مرحله ۵۱۲ قطعه زمین رایگان به خانوارهای واجد شرایط برای ساخت خانه واگذار شده است.

واگذاری زمین به ۲۱۹ خانوار گلستانی دارای سه فرزند

وی ادامه داد: اکنون ۲۱۹ قطعه زمین به خانوارهای واجد شرایط این استان برای ساخت خانه با امضای قراردادی، واگذار می‌شود.

ملک از جذب ۴۴۰ هکتار زمین جدید مسکن ملی در استان خبر داد و گفت: جذب این سطح زمین در مرحله توافق این اداره کل با دستگاه‌های مرتبط به ویژه جهادکشاورزی و مدیریت امور اراضی استان قرار دارد و در آینده نزدیک این اراضی با طی مراحل قانونی و اداری به خانوارهای واجد شرایط واگذار خواهد شد.

در پایان این آیین، به نمایندگی ۶ خانوار پرجمعیت جوان و واجد شرایط دریافت زمین رایگان برای ساخت خانه، سند قرارداد خود را دریافت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha