فرمانده سپاه گلستان: پرچم اسلام به برکت انقلاب برافراشته شد

گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امام خمینی (ره) در جهت مقابله با توطئه های ضد اسلامی رژیم طاغوت که در جهت محو هویت دینی کشور حرکت می کرد نهضت اسلامی را آغاز کرد و با ایمان به خدا و اعتماد به مردم انقلاب را به پیروزی رساند و پرچم اسلام را برافراشت.

به گزارش ایرنا سردار علی ملک‌ شاهکوهی عصر یکشنبه در یادواره شهدای شهرستان مرزی مراوه‌تپه که در شهر تازه تاسیس گلیداغ برگزار شد، افزود: اگر انقلاب به پیروزی نرسیده بود امروز اثری از اسلام نبود و یا حداقل اسلام از نوع آمریکایی آن بر جامعه حاکم می‌شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) برای زنده نگاه داشتن اسلام سختی‌های زیادی کشیدند، گفت: ایمان به خدا عرفان، اخلاص و شجاعت و نیز همراهی مردم از عوامل موفقیت بنیانگذار جمهوری اسلامی بود.

سردار ملک شاهکوهی اضافه کرد: استکبار جهانی در ۴۵ سال گذشته با حربه‌های گوناگون از جمله تحمیل کردن جنگ هشت ساله، تحریم‌های اقتصادی و به وجود آوردن گروهگ تکفیری داعش تلاش زیادی برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی انجام داد اما به واسطه ایستادگی و حضور در صحنه مردم و تدابیر خردمندانه رهبری نظام و انقلاب ره به جایی نبرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: ایران اسلامی هرچه از عزت، امنیت، اقتدار، استقلال، توسعه و پیشرفت دارد به برکت امام راحل، خون شهیدان و حضور همیشه در صحنه مردم است که باید این راه همچنان استمرار داشته باشد زیرا اسلام و انقلاب از نعمات الهی به ملت ایران است.

سردار ملک شاهکوهی، حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز مشارکت گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند امسال را در حفظ انقلاب و اسلام و جلوگیری از آسیب دیدن آنها از سوی استکبار جهانی مهم دانست و تصریح کرد: دشمنان تلاش زیادی برای کاهش حضور مردم بویژه جوانان در این ۲ عرصه مهم بالاخص انتخابات انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: امروز همه به خصوص علما و روحانیون وظیفه دارند تا با تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب و بیان اهمیت شرکت در انتخابات نسل جوان را برای مشارکت در این عرصه مهم سیاسی تشویق و ترغیب کنند.

فرماندار مراوه تپه هم در این مراسم با تبریک دهه فجر گفت: در این ایام ۳۳۶ پروژه عمرانی، خدماتی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

امان محمد باشقره افزود: جابجایی ۶ روستای واقع در کاسه سد با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریالی از جمله مهم ترین طرح‌هایی است که به مناسبت ایام الله دهه فجر عملیات اجرایی انها اغاز می شود.

وی گفت: دولت سیزدهم اهتمام ویژه برای توسعه و پیشرفت مراوه‌تپه و جبران عقب ماندگی‌های زیرساختی آن دارد به نحوی که در ۳۰ ماه گذشته ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی و ۱۱ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال طرح اقتصادی و اشتغالزا در این شهرستان مرزی اجرا شده است.

شهرستان ۶۷ هزار نفری مراوه‌تپه ۵۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

شهرستان مراوه تپه، در شرقی ترین نقطه استان گلستان واقع شده که از لحاظ موقعیت جغرافیایی از طرف شمال به کشور ترکمنستان و از شرق به استان خراسان شمالی و ازغرب به بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس و از طرف جنوب به شهرستان کلاله (جنگل گلستان) منتهی می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha