۱۵ پروژه توزیع برق در شهرستان‌های سراوان و گلشن افتتاح و کلنگ زنی شد

زاهدان- ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳ پروژه توزیع برق گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان‌ سراوان و ۲ پروژه در شهر گلشن افتتاح و کلنگ زنی شد.

مهندس محمد رئیسی روز دوشنبه در حاشیه مراسم بهره‌برداری از این پروژه ها که با حضور نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، ائمه جمعه و جماعت، معتمدان و سایر مدیران این منطقه برگزار شد، اظهارکرد: ۲۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف ۱۹ ‌دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم پروژه‌های بهره‌برداری شده و قابل اجرا در شهرستان سراوان است.

وی ادامه داد: سه کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و چهار دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم شبکه های بهره‌برداری شده و قابل اجرا در شهر گلشن است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعتبار پروژه های افتتاحیه و کلنگ زنی توزیع برق شهرستان سراوان و گلشن، حدود ۳۰۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه این پروژه ها در قالب ساخت، اصلاح و توسعه شبکه برق است، گفت: با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه‌ها ۱۵ روستا از برق مطمئن و پایدار بهره مند شده و خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha