اختصاص یک و نیم همت اعتبار برای هوشمند سازی و آبیاری مکانیزه فضای سبز پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - عضو شورای شهر تهران گفت: در لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران یک و نیم همت به حوزه هوشمندسازی و مکانیزه آبیاری اختصاص داده شد.

به گزارش ایرنا، مهدی بابایی روز دوشنبه در مراسم رونمایی از بسته زیست محیطی شهر تهران افزود: یکی از موضوعاتی که در این دوره مورد توجه مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری قرار دارد موضوع محیط زیست است و چه بخواهیم و چه نخواهیم اولویت ما این مساله است.

وی اظهار کرد: در شورای شهر تهران نیز مصوبات شورا با نگاه محیط زیستی پیگیری و به تصویب می‌رسد.

بابایی با اشاره به موضوع آبیاری فضای سبز گفت: این موضوع یکی از مسایلی است که مورد توجه مدیریت شهری قرار دارد بطوریکه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران یک و نیم همت به حوزه هوشمندسازی و مکانیزه آبیاری اختصاص داده شده است.

این عضو شورای شهر ادامه داد: مدیریت شهری در این دوره تلاش‌های بسیاری را در طول ۲ سال گذشته در حوزه‌های مختلف انجام داد بطوریکه از سال ۹۶ تا ۱۴۰۰ مدیریت شهری وقت به سختی بودجه مد نظر خود را محقق می‌کرد اما در این دوره شاهد هستیم که بودجه بیش از مصوبه شورا به تصویب رسیده است.

به گفته وی، در لایحه بودجه ارائه شده از سوی شهرداری تهران بودجه در نظر گرفته شده برای سال آینده ۱۶۹ همت بود که در شورا این میزان به ۱۵۰ همت کاهش پیدا کرد.

بابایی تاکید کرد: در صورتی که شهرداری بتواند سال آینده این میزان را محقق کند، می‌تواند در لایحه متمم، بودجه بیشتری درخواست کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha