فرماندار: پیشرفت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر به ۹۰ درصد رسید

فرماندار اسلامشهر گفت: ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر که پس از ۱۳ سال تنها ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت با حمایت های دولت مردمی از این پروژه و تخصیص ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار در ۲ سال اخیر به ۹۰ درصد رسیده و به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به شهرستان اسلامشهر سه هزار و ۵۰۰ میلیاردریال برای تکمیل طرح و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال جهت تجهیز بیمارستان اختصاص یافته و طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت اوایل سال آینده این بیمارستان مدرن و مجهز خدمات دهی به مردم را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زمان مناسبی است تا مردم با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف آشنا شوند، خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر ۱۰۷ طرح عمرانی، رفاهی و خدماتی با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف زیرساختی با حضور مسئولان استانی کلنگ‌زنی و مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

فرماندار: پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر به ۹۰ درصد رسید

وی افزود: در روزهای اخیر با برگزاری ۱۲ نشست تخصصی در راستای اجرای طرحی با عنوان «باهم انقلاب، با هم‌انتخاب» که با حضور بیش از یکهزار و ۴۰۰ نفر از نخبگان شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله معلمان، دانشجویان، فعالان صنف و صنعت، ورزشکاران، هنرمندان، ائمه جماعات برگزار شد، ضمن تشریح و تبیین اقدامات شاخص صورت گرفته، نقطه نظرات و پیشنهادات آنان برای پیگیری در سال آینده دریافت و با نخبگان برای جلب مشارکت و حضور حداکثری اقشار مختلف برای حضور گسترده در انتخابات همفکری و تبادل نظر شد.

فرماندار اسلامشهر با تشریح اقدامات شاخص دولت مردمی در این شهرستان ادامه داد: در راستای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور و وزرا به شهرستان اسلامشهر بالغ بر ۲۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت احداث و تکمیل طرح های زیرساختی شهرستان در حوزه های مختلف اختصاص یافت.

این مسئول یادآور شد: احداث هفت واحد آموزشی جدید با ۱۳۵ کلاس درس، بهسازی و تجهیز مدارس آموزش و پرورش اسلامشهر با سه هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار، پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح متروی اسلامشهر از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور و پایان عملیات حفاری مکانیزه تونل مترو، اختصاص چهار هزار و یکصد میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در سفر رئیس جمهور و اجرای ۱۷ طرح در حوزه راهداری با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار از جمله اقدامات مهم شهرستان در ۲ سال گذشته محسوب می شود.

فرماندار: پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر به ۹۰ درصد رسید

وی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد انتخابات شهرستان اسلامشهر از یکم مردادماه و مشارکت بیش از هشت هزار نفر از مردم در روند برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: با حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، ۱۱ اسفندماه به جشن سیاسی ملت ایران تبدیل خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه مدتی است کمیته رصد نارضایتی اجتماعی در فرمانداری تشکیل شده و مشغول فعالیت است، گفت: در اسلامشهر رسانه‌های فعال و پویا فعالیت دارند، از شما خبرنگاران و فعالان فضای مجازی و رسانه می‌خواهم موضوع انتخابات را در صدر برنامه‌های خود قرار دهید و با اطلاع رسانی خدمات ارائه شده در سال‌های اخیر و امیدآفرینی در جامعه به افزایش مشارکت مردم در انتخابات کمک کنید.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha