سهم بیمارستان تامین اجتماعی از بستری بیماران در آذربایجان‌غربی به ۲۵ درصد رسید

ارومیه- ایرنا- مدیر امور درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه توانست ۲۵ درصد بیماران بستری مستقیم و غیر مستقیم سرپایی استان را طی سال جاری پذیرش کرده و تحت درمان قرار داده است.

به گزارش ایرنا، مسافر یادگاری روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه ۲۵ درصد تعداد مراجعان مراکز درمانی در بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه پذیرش می شوند، اظهار کرد: امسال در این مرکز به سه میلیون و ۴۳۱ هزار و ۷۹۸ نفر به صورت مستقیم و به بیش از ۶ میلیون نفر به صورت غیر مستقیم خدمات درمالنی سرپایی ارائه شده است.

وی ادامه داد: این رقم در مدت مشابه سال گذشته چهار میلیون و ۵۴۱ هزار و ۲۱۰ نفر ‌به صورت مستقیم و حدود پنج میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به صورت غیر مستقیم بود.

وی با اشاره به مراکز در حال بهره‌برداری مدیرین درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی اضافه کرد: بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی امام رضا(ع) ارومیه، مرکز جراحی محدود مهاباد، درمانگاه عمومی سردشت و بیمارستان ۳۲ تختخوابی امیرالمومنین (ع) خوی از پروژه‌های در حال بهره‌برداری این استان به شمار می روند.

مدیر امور درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی افزود: پنج پلی کلینیک حضرت فاطمه (س) و ولیعصر ارومیه، سلماس، بوکان و میاندوآب به همراه سه درمانگاه تخصصی خوی، نقده و ماکو از جمله مراکز درمانی این مجموعه به شمار می روند.

یادگاری در خصوص پروژه‌های مصوب در حال ساخت نیز گفت: درمانگاه عمومی پیرانشهر با پیشرفت فیزیکی ۸۸ درصد، بیمارستات ۶۴ تخت‌خوابی مهاباد با پیشرفت فیزیکی ۴۲ درصد و درمانگاه‌های عمومی شاهین‌دژ و تکاب در بخش انتخاب زمین قرار دارند.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکتون ۱۳ هزار و ۵۰۴ عمل جراحی در مجموعه تحت پوشش تامین اجتماعی آذربایجان غربی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۳۱ مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی در آذربایجان غربی هستند که شهرستان ارومیه با ۸۹۲ مرکز طرف قرارداد از دیگرشهرستان‌ها پیش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha