فرمانده سپاه بوشهر: بصیرت مردم باعث مشارکت حداکثری در انتخابات خواهد شد

بوشهر- ایرنا- فرمانده سپاه امام صادق (ع ) استان بوشهر گفت: بصیرت و هوشمندی مردم نشان داده در برابر سرنوشت کشور بی تفاوت نیستند برهمین اساس در خلق حماسه شور و شعور ۱۱ اسفندماه نیز حضوری حداکثری خواهند داشت.

به گزارش ایرنا " سردار علی رزمجو" روز دوشنبه در همایش تجلیل از طلایه داران عرصه‌های اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد: دشمنان انقلاب با استفاده از ابزار گسترده رسانه‌ای تمام تلاش خود را در راستای شرکت نکردن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ماه بکار گرفته اند ، اما در مقابل این تفکرات شوم دشمنان، مردمی با بصیرت و بسیاری از اقداماتی خنثی کننده در کشور وجود دارد.

وی افزود: حیات طیبه اسلامی مبتنی بر امنیت اجتماعی، توجه به ارزش‌های الهی، بصیرت انقلابی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی است.

رزمجو تصریح کرد: در نظام اجتماعی ارتباطات مختلفی همچون، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی وجود دارد که همواره در کنش و واکنش متقابل هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جامعه را به عدالت دعوت می‌کند یادآور شد: شبکه‌های اجتماعی امید آفرینی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده سپاه امام صادق ( ع) استان بوشهر گفت: طلایه داران اجتماعی در جهت سالم نگه داشتن جامعه و هموار کردن آن به سوی پیشرفت نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

مسوول معاونت اجتماعی سپاه امام صادق (ع) استان نیز در این همایش گفت: برگزاری دوره‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش اشتغالزایی برای زنان بد سرپرست و معتادین بهبود یافته، فرزند آوری و زمینه‌سازی برای ازدواج آسان در جامعه از جمله اقدامات این معاونت است.

" سرهنگ حسین قاسمی " با بیان اینکه تاکنون ۶ مرکز مشاوره " خانواده مهر" در استان بوشهر راه اندازی شده است افزود: راه اندازی شبکه مطالبه گران اجتماعی، توانمندسازی ظابطین قضایی و شبکه سفیران هدایت بخشی دیگر از اقدام های این معاونت است.

رییس ستاد اننتخابات استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این همایش گفت: رهبری داهیانه، وحدت مردم و عنایت خداوند متعال از دلایل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است.

" اکبر پورات " بااشاره به اینکه تمام حوزه‌های کشور تحت تاثیر حوزه‌ اجتماعی است افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات خوبی در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: وزارت کشور و ستاد انتخابات به موجب قانون، مجری انتخابات است و به سبب هم‌افزایی میان اعضا تاکنون کلیه فرایندها به خوبی و برابر زمانبندی پیش رفته است.

پورات ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر تعیین شعب اخذ رای، لیست عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار و بخشدار هم در سامانه ثبت شده و مقرر گردید اقلام انتخاباتی نیز تا هفته آینده تحویل گرفته شود.

وی بیان کرد: برخی از اقلام از جمله دستگاه‌های احراز هویت پیش از این دریافت شده و ظرف هفته جاری در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha