بهره برداری از ۱۱ طرح کشاورزی، خدماتی و عمرانی در گیلانغرب و سرپل ذهاب

قصرشیرین- ایرنا- بهره‌برداری از ۱۱ طرح کشاورزی، خدماتی و عمرانی در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با ۲۰۸ میلیارد ریال اعتبار با حضور جمعی از مردم و مسوولان در شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل‌ذهاب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار گیلانغرب روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام، گفت: بهره برداری از هفت طرح کشاورزی، خدماتی و عمرانی به مناسبت پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مردم و مسوولان این شهرستان آغاز شد.

«علی پروین» افزود: در مجموع برای اجرای این طرح ها ۱۶۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که باعث عمران و تحول تولید و کشاورزی خواهد شد.

وی اظهار کرد: این طرح ها شامل افتتاح طرح پرورش ماهی سردابی به ظرفیت تولید پنج تن در هر دوره، فاز دوم روکش آسفالت جاده گیلانغرب به کرمانشاه در محور چله به طول هشت کیلومتر، کانال آبیاری «چشمه پهن رشید» و چهار طرح عمران روستایی، بهسازی معابر واحداث کانال در روستاهای «کله سوند، عبدالعزیز و قمرالی» در بخش مرکزی است.

فرماندار گیلانغرب گفت: اجرای ۲ طرح کشاورزی ۲۲ فرصت شغلی را ایجاد می کند.

بهره برداری از ۱۱ طرح کشاورزی، خدماتی و عمرانی در گیلانغرب و سرپل ذهاب

بهره برداری از چهار طرح در سرپل‌ذهاب

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با پنجمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر چهار طرح عمرانی، ورزشی و آموزشی با بیش از ۴۵ میلیارد ریال اعتبار با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان در شهرستان سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید.

فرماندار سرپل‌ذهاب در این ارتباط گفت: بخش عمرانی این طرح‌ها شامل احداث ۴۰۰ مترمربع دیوارکشی رودخانه روستای «امامیه علیا»، ساخت ۵۰ متر مربع کانال سنگی‌ آبی روستای «مشکنار»، ۱۵۰ متر مربع جدول‌گذاری روستای « قیطگ » و ۲۵۰ متر مربع کانال سنگی بتنی «نقاره‌کوب» در بخش قلعه‌شاهین با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات دهیاری‌ها به بهره‌برداری می رسد.

«صدرالله بابلی» افزود: همچنین یک طرح ورزشی زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستای «داربلوط قلعه‌شاهین» با یک هزار و ۱۰۰ متر مربع با ۱۳میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و احداث ساختمان آموزشگاه شهدای «قلعه‌شاهین روستای دارتوت» در بخش قلعه‌شاهین با ۱۴۲متر مربع با ۲۲میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی به بهره‌برداری رسید.

گیلانغرب و سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه در مجموع بیش از ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha