۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85377105
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بزرگترین طرح راهسازی شهر زنجان از برنامه زمان بندی عقب نیست

زنجان -ایرنا- معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان با تاکید بر اینکه بزرگترین طرح راهسازی شهر زنجان موسوم به شهیدان کریمی از برنامه زمان بندی عقب نیست، گفت: هم اکنون این پروژه حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا انصاری روز دوشنبه در تور بازدید خبرنگاران از پروژه‌های شهری زنجان، افزود: این پروژه به صورت طرح و ساخت در حال انجام است و طبق برنامه در مدت ۲ سال به بهره‌برداری می رسد.

وی اضافه کرد: بزرگترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر زنجان در حال اجرا در مسیر میدان سپاه تا آرامستان شهر زنجان طبق برنامه زمانبندی بوده و ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای آن برآورد شده است.

انصاری افزود: اجرای این طرح طبق کارشناسی های صورت گرفته،‌ معضلات ترافیکی شهر زنجان را حل خواهد کرد.

این مسوول ادامه داد:طبق طرح ارائه شده محور شهیدان کریمی دارای ‌سه تقاطع است و ایجاد چراغ قرمز هم در مسیر مدنظر خواهد بود.

در ادامه این برنامه، خبرنگاران استان از طرح کف سازی بازار زنجان بازدید کردند.

به گفته انصاری، طی سال گذشته و امسال در مجموع حدود ۱۰۰ هزار متر مربع کف سازی در بازار زنجان انجام شده است.

وی اضافه کرد: این اقدامات با همکاری و فعالیت دستگاه های خدمات رسان انجام شده است.

خبرنگاران در ادامه از پروژه سبزه میدان بازدید کردند، اجرای این پروژه در سال ۶۷ با تصمیم مدیران شهری آغاز شد، اما در طول این سال‌ها کاری به جز تملکات سبزه‌میدان در این محل انجام نشد و تمام اقدامات تقریباً مربوط به یک کلنگ‌زنی بود تا اینکه عملیات اجرایی آن به طور رسمی شهریور سال ۹۳ آغاز شد.

پس از کش و قوس های فراوان فاز جنوبی آن اسفند سال گذشته توسط وزیر کشور به بهره برداری رسید.

به گفته مدیر این پروژه حدود سه هزار میلیارد ریال تاکنون در پروژه سبزه‌میدان هزینه شده و برای تحویل نهایی حدود ۸۳۰ میلیارد ریال لازم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha