تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در پایتخت اتخاذ شد

تهران‌ بزرگ - ایرنا - مدیرکل امنیتی استانداری تهران گفت: تمامی ارگان‌ها و مسوولین جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن آمادگی دارند و تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اتخاذ شده است.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، سیدکمال سادات روز دوشنبه در جلسه کمیته فنی با دستور کار اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اظهار کرد: این مراسم مردمی بوده و اقشار مختلف با شور و نشاط و در راستای دفاع از خون شهدا حضور خود را به منصه ظهور می‌رسانند و امت با امام راحل (ره)، شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

وی با تاکید بر تلاش دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و خدماتی و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی بزرگ روز ۲۲ بهمن ادامه داد: مسوولین ذی‌ربط تدابیر و بستر لازم را برای حضور مردم فراهم کرده و موکب‌ها در مسیر حرکت مردم مستقر و آسمان تهران در شب ۲۲ بهمن نور افشانی می‌شود.

در این جلسه در خصوص ابعاد ترافیکی، مسیرهای جایگزین، حضور و استقرار نیروهای اورژانس، آتش‌نشانی، پاکسازی معابر و پوشش خبری مراسم و خدمت رسانی به مردم تمهیدات لازم اتخاذ شد.

به گزارش ایرنا، جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل رژیم ستم شاهی، یکشنبه ۲۲ بهمن در معابر اصلی اعلامی پایتخت همچون همه شهرهای کشور برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha