دانشگاه علمی کاربردی مازندران با تضمین اشتغال دانشجو می‌پذیرد

ساری - ایرنا - سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مازندران از فرآیند آغاز ثبت‌نام پذیرش دانشجو در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته این واحد دانشگاهی با تضمین اشتغال برای سال تحصیلی جدید خبرداد.

رضا لحمایان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از نام‌نویسی بدون کنکور برای پذیرش دانشجو در دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران از ۱۴ بهمن ماه جاری خبر داد و اظهار داشت: فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران برای پذیرش دانشجو بهمن ماه امسال در ۶۴ کدرشته محل در استان آغاز شده است و تا ۱۸ همین ماه نیز ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در پذیرش پیش‌رو با توجه به سیاست‌های کلی اشتغال و به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف استان و رفع معضل بیکاری به عنوان یک چالش ملی، دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران با رویکرد جدید تعهد اشتغال در حین و یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی و یا سایر مبادی بازار کار، نسبت به ایجاد ظرفیت در ۱۰ کد رشته‌ محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام کرده است.

دانشگاه علمی کاربردی مازندران با تضمین اشتغال دانشجو می‌پذیرد

وی گفت: دواطلبان می توانند برای ثبت نام در دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران در مهلت مقرر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران برای نخستین بار در مهرماه ۱۴۰۲ اقدام به پذیرش ۵۷۵ دانشجو با تضمین اشتغال مستقیم توسط دستگاه های متقاضی آنان کرده بود.

هم اکنون حدود هفت هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی زیر نظر یکهزار مدرس در ۱۷ مرکز آموزش علمی کاربردی مازندران مشغول تحصیلند.

از مجموع دانشجویان، سه هزار و ۷۸۸ دانشجو در مقطع کاردانی و بقیه نیز در مقطع کارشناسی مشغول تحصیلند. مرکز آموزش علمی کاربردی مازندران در ۱۱۹ کد رشته محل کاردانی و ۱۰۰ کد رشته محل کارشناسی در۵۶ رشته کارشناسی و ۶۰ رشته کاردانی دانشجوی فعال دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha