۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85377423
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰۰ میلیارد ریال پروژه در لاهیجان افتتاح شد

۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85377423
۸۰۰ میلیارد ریال پروژه در لاهیجان افتتاح شد

رشت - ایرنا - همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، حدود ۸۰۰ میلیارد ریال پروژه امروز دوشنبه با حضور استاندار گیلان در لاهیجان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، اجرای باز طراحی اِلِمان میدان وحدت، اجرای ۸۵ هزار مترمربع روکش آسفالت سطح شهر، باز طراحی پیاده‌رو خیابان امام خمینی(ره)، اجرای کفسازی و فرش بتن محله پردسر، اجرای پیاده‌رو سازی بلوار دانشجو، اجرای کفسازی و فرش بتن محله اردوبازار، نصب بیش از هزار و ۳۰۰ عدد چراغ های روشنایی سطح شهر و نصب المان تصاویر شهدای گرانقدر لاهیجان، از پروژه هایی بود که به صورت همزمان توسط استاندار گیلان افتتاح شد.

استاندار گیلان در آئین بهره برداری از این پروژه‌ها اظهار کرد: علاوه بر افتتاح این طرح ها در بخش آبرسانی و همچنین در بخش برق و شبکه‌های فرسوده نیز اقدمات مثمری چون جایگزینی کابل‌های خودنگهدار با سیم‌های فرسوده انجام شده است.

اسدالله عباسی افزود: همچنین کارهای فنی میدان گیل نیز انجام شده و بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال هم از سوی شهرداری لاهیجان کارهای عمرانیبه پایان رسیده است؛ در خصوص چای و برنج نیز اقداماتی انجام شده و برنج‌های کشاورزان به صورت توافقی خریداری می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: البته با سفر دوم رئیس جمهور به گیلان، طرح های بزرگی به بهره برداری خواهند رسید که این امر باعث پیشرفت بیش از پیش این استان در بخشهای مختلف خواهد شد.

عباسی با قدردانی از مردم سیاهکل و لاهیجان بیان کرد: مردم این خطه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خوش درخشیدند و به طور حتم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه که بسیار سرنوشت ساز است نیز، خواهند درخشید.

وی بیان کرد: حضور پرشکوه مردم در انتخابات نقطه عطفی برای آینده بهتر خواهد بود؛ لذا از مردم این خطه و البته همه گیلان انتظار می رود که بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو وفاداری خویش را نسبت به آرمان های عظیم انقلاب اسلامی ثابت کنند.

افتتاح چهار پروژه شیلاتی در لنگرود

همچنین امروز چهار پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال در بخش کومله شهرستان لنگرود واقع در شرق گیلان بهره برداری شد.

این پروژه های شیلاتی که با حضور محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود افتتاح و به بهره برداری رسید در حوزه آبزی پروری و پرورش ماهیان خاویاری در بخش کومله است؛ هریک از این پروژه ها با ظرفیت تولید ۲ تن برای پرورش ماهیان سردآبی(خاویاری) در روستاهای لیلاشهر، نالکیاشهر، لیاشوسرا و سالکویه اجرا شده است.

در دهه فجر امسال ۱۱۵ پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان لنگرود به بهره‌برداری می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha