انقلاب اسلامی آغاز رهایی ملت از یوغ استبداد و استعمار بود

سنندج- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل، آغاز رهایی ملت از یوغ استبداد داخلی و استعمارخارجی بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد سادات روز دوشنبه در جمع اعضای کمیته روابط عمومی ستاد دهه فجر انقلاب در سنندج اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین حادثه قرن معاصر و نقطه عطفی در بین انقلاب‌های چند قرن اخیر است که ذهن بسیاری از اندیشمندان و متفکرین را به خود مشغول کرده است.

وی افزود: کشور ما در سالیان متمادی در دوران حکومت شاهان فاسد و مستبد قاجار و پهلوی به کشوری نیمه مستعمره بدل شده بود که از هر سو مورد دست درازی و تعرض واقع می شد و عزت و اعتبار ملت ایران لگد مال و منکوب اجانب و نظام سلطه قرار گرفته بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: امام راحل با تاسی به آموزه‌های اسلام و قرآن با حمایت توده‌های مردم توانست این ملت را از یوغ استبداد داخلی و استعمار خارجی رهایی بخشیده و زمینه حاکمیت ارزشهای الهی را محقق کند و مدل سومی را بر مبنای مردم سالاری دینی در برابر تفکر شرق کمونیسم و غرب لیبرالیسم پیش روی جهانیان قرار دهد.

وی یادآور شد: برنامه‌های یوم الله دهه فجر در استان کردستان در۲ حوزه میدان و تبیین، در قالب بیش از چهارهزار برنامه خرد و کلان و افتتاح پروژه‌های عمرانی با اعتباری بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال همراه با نوآوری و ابتکار و تاکید بر مردمی بودن برگزار می شود.

حجت‌الاسلام سادات نقش روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی را در انعکاس اخبار و دستاوردهای نظام و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و رسانه‌های گروهی بی بدیل توصیف کرد و خواستار ارتقای این کارکردها در طول ایام الله دهه فجر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha