۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85377488
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌های معاند به دنبال ناچیز نشان دادن دستاوردهای نظام هستند

سنندج- ایرنا- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: رسانه های معاند به گونه ای تولید محتوا می کنند که کاستی‌ها فقط منعکس شده و دستاوردهای نظام ناچیز نشان داده شود.

به گزارش ایرنا، علی اصغر حسینی روز دوشنبه در نشست روشنگری انتخابات و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی که با حضور کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کردستان، برگزار شد، اظهار کرد: امروز عصر رسانه است و زندگی به شدت وابسته به رسانه است و باید مراقب هجمه های دشمن بود.

وی با بیان اینکه با تلاش خادمان نظام اسلامی این انقلاب مسیر تعالی خود را همچنان طی می کند، افزود: به طور قطع به صورت ناخودآگاه تحلیل های هوشمندانه و مخرب رسانه های معاند روی اذهان مردم جامعه تاثیر می گذارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، افزود: رسانه هایی که ضد مذاهب شیعه و سنی فعالیت می کنند از سوی یک دشمن مشترک هدایت و راهبری می شوند و اغلب مردم از ماهیت این رسانه ها اطلاع ندارند.

حسینی ادامه داد: برخی از آحاد جامعه از جنگ شناختی و ادراکی دشمن تاثیر گرفته اند و احساس می کنند ایران اسلامی در رویارویی با دشمنانش قدرت و جدیت ندارد اما در حقیقت قدرت و توانایی ایران ما فوق تصور است.

وی یادآور شد: وقتی در جامعه چالشی پیش می آید، رسانه های معاند بلافاصله با مغلطه کردن، این چالش را پای تمام مسئولان و کارکنان نظام می نویسند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ادامه داد: در هر کشوری افرادی پیدا می شوند که کم کاری کنند و یا مرتکب فساد شوند که نباید آن را به تمام کارکنان تعمیم داد.

حسینی اظهار کرد: اغلب افرادی که در نظام اسلامی مشغول فعالیت هستند افرادی خدوم و پرتلاش هستند که هدفشان تعالی مملکت و خدمت به مردم جامعه است.

وی با اشاره به وضعیت مملکت ایران قبل از انقلاب، گفت: شاه مملکت یک دست نشانده بود و از خود اختیاری نداشت و این وقایع باید برای جوانان تبیین شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در ادامه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اسفند ماه، افزود: کارمندان به عنوان قشر تحصیلکرده و فرهیخته جامعه باید دستاوردهای نظام و سیاه نمایی رسانه ای توسط دشمن را برای مردم تبیین کنند.

حسینی با تاکید براینکه کسی که در انتخابات شرکت نمی کند نباید انتظار مطالبه گری از نمایندگان مجلس را داشته باشد، گفت: بخشی از محرومیت استان ما به موضوع قانون گذاری بر می گردد و مردم باید برای رفع این مشکلات نماینده ای توانا و مدبر را به مجلس بفرستند و در ادامه کار نیز از او مطالبه جدی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha