۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85377587
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به حوزه پیرامون صنعت نفت دارد

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: نگاه وزارت نفت و تاکید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به عنوان نمایندگان ارشد دولت سیزدهم توسعه متوازن در کنار انجام ماموریت سازمانی و نگاه ویژه به جامعه پیرامون صنعت است.

به گزارش ایرنا، عباس غریبی روز دوشنبه در دیدار اعضای هیات مدیره شرکت پایانه های نفتی ایران با امام جمعه جزیره خارگ اظهار کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران در خارگ به عنوان متولی عملیات دریافت، ذخیره سازی و صادرات نفت کشور که دارای تاسیسات و زیرساخت های حیاتی شامل مخازن، خط لوله و اسکله است، فعالیت می کند.

وی افزود: جزیره خارگ دین بزرگی به گردن انقلاب دارد و کارکنان صنعت نفت و مردم در سه مقطع زمانی در این جزیره خوش درخشیدند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: برهه اول در مقطع پیروزی انقلاب و در سال ۵۷ که با بستن شیرهای نفت خط بطلانی بر رژیم شاهنشاهی کشیدند و برهه زمانی دوم دوران دفاع مقدس بود که با وجود بمباران های سهمگین همین کارکنان و مردم نگذاشتند که جریان صادرات برای یک روز قطع شود و در آن شرایط اقتصادی توانستند اقتصاد کشور را حفظ و از دفاع مقدس پشتیبانی کنند.

غریبی ادامه داد: در برهه سوم دوران تحریم همه جانبه بود که کارکنان توانستند خوش بدرخشند و مانع از قطع جریان صادرات شوند.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم صادرات نفت رشد چشمگیری کرده که نشان از تولید خوب و فعالیت های جهادی کارکنان صنعت نفت به خصوص در شرکت پایانه های نفتی ایران است.

امام جمعه خارگ گفت: جزایر اثرگذاری فرهنگی ویژه ای دارند و در جزیره خارگ در حوزه فرهنگی، حفظ اصالت فرهنگی مردم جزیره یکی از دغدغه های ما است.

حجت الاسلام محمود کارگر ادامه داد: باید فرهنگ را به عنوان پشتوانه همه کارها قرار دهیم، اگر می خواهیم در مجموعه صنعت موفق شویم و از خام فروشی به ارزش افزوده برسیم و سودآوری بیشتری برای نظام داشته باشیم قطعا پشتوانه فرهنگی نیاز است.

کارگر افزود: همراهی مجموعه شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه فرهنگی خوب بوده و جای تقدیر دارد و باید چشم اندازهای فرهنگی را در حوزه اقتصاد و نفت در جزیره ترسیم کنیم و طرح فرهنگی داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha