فیلم| آیین رونمایی ۲ محصول جدید ذوب‌آهن اصفهان

اصفهان-ایرنا- محصولات جدید ذوب‌آهن اصفهان شامل تیرآهن‌های بال پهن «H۲۶» و «H۲۸» که برای نخستین بار در خاورمیانه بومی‌سازی شده است، روز دوشنبه همزمان با ایام دهه فجر در این کارخانه رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، تولید و بومی‌سازی این محصول موردِ مصرف در صنایع ساختمان‌سازی، ریل‌سازی، سدسازی و کشتی‌سازی، در افزایش امنیت بناها و مقاومت نسبی در برابر زلزله و ارتعاشات تأثیر بسزایی دارد.
همچنین خواص مکانیکی و مقاومت مناسب بُرشی و خَمشی، افزایش سرعت اجرا و نصب، استفاده در ساختمان‌های صنعتی نظیر سوله، سازه‌های دریایی، سکوهای نفت و گاز و کاربرد در ستون‌ها و تکیه‌گاه‌های عمودی از دیگر مزایای این نوع تیرآهن بال پهن است.
این محصول، پیش‌تر از اروپا وارد می‌شد و واردات آن در سال‌های اخیر بدلیل تحریم‌ها با مشکلاتی روبه‌رو بود.

شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان نخستین و بزرگترین تولیدکنندهٔ فولاد ساختمانی و ریل و بزرگترین شرکت فولاد در ایران از لحاظ تنوع محصولات است که با ظرفیت ۳٫۶ میلیون تُن محصول پایانی، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند.

محصولات کارخانجات این شرکت به بیش از ۲۳ کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی صادر می‌شود و در بازار داخل، این محصولات در پروژه‌های بزرگ کشور همچون بُرج میلاد تهران، نیروگاه هسته‌ای بوشهر، سدهای بزرگ و مترو و ریل ملی مورد استفاده قرار گرفته‌ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha