حضور حداکثری در انتخابات موجب تقویت وحدت ملی می‌شود

ایلام - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: حضور پُر شور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری موجب تقویت وحدت ملی و افزایش قدرت ملی و امنیت کشور می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام " علی اشرف علیمحمدی" روز دوشنبه در جشن بزرگ انقلاب در روستای «فجر» بخش دشت عباس شهرستان دهلران، اظهار کرد: با گذشت ۴۵ سال از بهار انقلاب، حضور مردم در کنار مسئولان گسترده و با شکوه است.

وی با بیان اینکه در این مدت، با وجود توطئه‌های دشمن، ملت ایران اسلامی، بزرگ، با عظمت و قدرتمندتر شده است، تصریح کرد: امروز به برکت مجاهدت شهید سردار سلیمانی و شهدای عزیز، ملت‌های مختلف و جریان مقاومت در کنار ما هستند و این از برکات رویش انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به کشتار مردم غزه توسط رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پیمانان این رژیم اشاره کرد و گفت: این رژیم با کشتار مردم بی گناه غزه و فلسطین مورد نفرت مردم دنیا قرار گرفته و در منجلاب شکست گرفتار شده است.

وی به خدمات نظام در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی با سربلندی و اقتدار مسیر الهی خود را ادامه می دهد و شاهد پیشرفت و توسعه در همه عرصه‌ها هستیم.

حضور حداکثری در انتخابات موجب تقویت وحدت ملی می‌شود

فرماندار ویژه دهلران نیز در این آئین با تبریک دهه فجر، گفت: حضور مردم نشان از وفاداری آنها به انقلاب، ولایت و آرمانهای بلند شهدا و امام راحل است.

"لطیف صادقی" گفت: حضور با شکوه مردم در جشن پیروزی ۴۵ سال عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی، نشان از اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم عرب زبان در محافل و مجالس انقلابی این شهرستان، یادآور شد: اعراب منطقه با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز نقش خود را با حضور پر رنگ در پای صندوق های رای به نمایش گذاشته و دشمن را مایوس خواهند کرد.

فرماندار ویژه دهلران افزود: پروژه های زیادی در حوزه نفت و گاز و کشاورزی در منطقه در حال انجام بوده که نشان از توجه نظام به منطقه و ظرفیت‌های آن است.

امام جمعه دهلران نیز در این مراسم یادآور شد: مردم دشت عباس، با حضور خود در این برنامه نشان دادند که پای انقلاب و ارزش‌ها هستند و برای تجدید عهد و بیعت با شهدا آمده‌اند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری گسترده خواهند داشت.

حضور حداکثری در انتخابات موجب تقویت وحدت ملی می‌شود

حجت الاسلام "سید محسن موسوی" با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای حضور پرشور در انتخابات، افزود: مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری موجب یاس دشمنان و سربلندی نظام خواهد شد.

سرهنگ پاسدار "علی مرغزاری" فرمانده سپاه دهلران نیز در این آیین، با بیان اینکه عزت و اقتدار نظام در منطقه و جهان به خوبی عیان است، گفت: این عزت و اقتدار مرهون خون شهدا، آمادگی نیروهای مسلح، حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب و ارزش‌ها و بصیرت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان است.

"سید فرهان بخات" بخشدار دشت عباس هم با تبریک دهه فجر از حضور مردم و مسئولان در جشن انقلاب در روستای فجر قدردانی کرد.

اجرای شعر و سرود و آئین‌های محلی، نمایشگاه غذاهای بومی و محلی از دیگر برنامه‌های جشن انقلاب در روستای فجر بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha