۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85377655
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح اقتصادی و کشاورزی در البرز افتتاح شد

۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸
کد خبر: 85377655
پنج طرح اقتصادی و کشاورزی در البرز افتتاح شد

قزوین - ایرنا - همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین در سفر یک روزه خود به شهرستان البرز، پنج طرح اقتصادی در حوزه صنعت، کشاورزی و آموزشی را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رحمانی در این سفر ضمن دیدار و گفت و گو با حجت الاسلام مسعود مهدوی، امام جمعه الوند، به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

افتتاح طرح توسعه شرکت شاسی‌ ساز ایران با ایجاد ۲۵۶ فرصت شغلی جدید، شرکت خودرو پلاستیک البرز با اشتغالزایی ۲۵ نفر در شهر صنعتی البرز و با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۵۲ میلیارد ریال اعتبار از جمله برنامه های سفر رحمانی به شهرستان البرز بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین همچنین یک واحد گلخانه ای به متراز ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع را در مزرعه جهان آباد با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار و کارگاه آموزشی خودروهای هیبریدی را در مجتمع فنی و حرفه ای البرز را با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار، مورد بهره برداری قرار داد.

همچنین در ادامه این سفر، رحمانی خط تولید شرکت سیمکات، تولید کننده انواع سیم و کابل را مورد بهره برداری قرار داد.

محصولات این واحد تولیدی که با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ایجاد ۵۴ فرصت شغلی جدید افتتاح شد، به کشورهای ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و افغانستا صادر می شود. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha