۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۱۶
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85377657
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸ فیلم جشنواره فجر در بیرجند اکران می شود

۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۱۶
کد خبر: 85377657
۱۸ فیلم جشنواره فجر در بیرجند اکران می شود

بیرجند - ایرنا - مدیر سینما بهمن بیرجند گفت: ۱۸ فیلم برگزیده چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با مضامین مختلف از امروز در سینما بهمن بیرجند به روی پرده می‌رود.

حسین واحدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلم‌های جشنواره استانی فیلم فجر از امروز ۱۶ بهمن در سینما بهمن آغاز و تا ۲۲ بهمن در سه نوبت اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشتر این فیلم‌ها یکبار اکران می‌شود اظهار کرد: چهار فیلم مربوط به سازمان امور سینمایی سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی، چهار فیلم موسسه اوج و مابقی مربوط به کارگردان‌ها و هنرمندان مشهور کشور است.

مدیر سینما بهمن بیرجند با بیان اینکه این فیلم‌ها برای سنین مختلف اعم از کودک و نوجوان و بزرگسالان تدارک دیده شده است تصریح کرد: فیلم‌های برگزیده جشنواره دهه فجر با موضوعات متنوع و مختلف اعم از دفاع مقدس، تاریخی، درام، بر اساس واقعیت و سایر اکران می‌شود.

وی ادامه داد: فیلم‌های پرواز ۱۷۵، شه‌سوار، نپتون، آپاراتچی، تابستان همان سال، مجنون، شور عاشقی، پرویز خان، بهشت تبهکاران، احمد، ملکه آلیشون، آسمان غرب، قلب رقّه، میرو، آبی روشن، صبح اعدام، آغوش باز و ببعی در سینما بهمن به روی پرده می‌رود.

اکران ۱۸ فیلم جشنواره فجر در سینما بهمن بیرجند آغاز شد

واحدی افزود: امروز در سانس اول ساعت ۱۶ فیلم پرواز ۱۷۵، سانس دوم فیلم شه‌سوار ساعت ۱۸ و فیلم نپتون ساعت ۲۱ در سانس سوم در سینما بهمن بیرجند نمایش داده می‌شود.

وی قیمت بلیط برای شهروندان را ۴۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: ظرفیت سینما بهمن ۲۶۳ صندلی است که همه ساله با استقبال علاقمندان ظرفیت سینما در این ایام پر می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha