۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85377712
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف بیش از ۱۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و البرز

قزوین - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین گفت: ۱۸ کیلو و ۳۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک ماموران استان با شهرستان ملارد کشف و در این رابطه نیز چهار نفر دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد علی بیگی روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی خود از دپو مقادیر قابل توجهی موادمخدر در یکی از واحدهای مسکونی در شهرستان ملارد مطلع شدند.

وی ادامه داد: پس از کسب اطمینان از اطلاعات کسب شده به ماموران انتظامی شهرستان ملارد نیز اطلاع رسانی شد و ماموران این یگان نیز با اخذ دستور قضایی به محل اعزام شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل مسکونی یاد شده ۱۸ کیلو و ۳۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک و ۱۰۲ گرم شیشه کشف شد، خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲ قاچاقچی و ۲ خریدار موادمخدر که منظور معامله در محل حضور داشتند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۴۳ متهم در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح حوزه شهرستان های البرز، تاکستان و آوج خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۴۳ متهم به سرقت و خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند.

سردار علی ابراهیمی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح، بالا بردن احساس امنیت و آرامش در سطح استان و جلب رضایت عمومی مردم است که پلیس توانسته عملکرد قابل قبولی را در این زمینه داشته باشد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس استان موفق به دستگیری ۴۳ متهم به سرقت، شرب خمر و فروش موادمخدر، کشف ۲ دستگاه خودرو مسروقه، توقیف هشت دستگاه موتور سیکلت متخلف و مقادیری انواع مواد مخدر نیز شد.

فرمانده انتظامی قزوین با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای این طرح‌ها، از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار ادامه خواهد یافت و شهروندان میتوانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha