پشتوانه مردمی مهمترین اصل در انتخابات است

شهرکرد – ایرنا – رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه پویایی، پیشرفت و تعالی هر کشوری وابسته به پشتیبانی مردم آن کشور است، گفت: بر این اساس پشتوانه مردمی، امروز به عنوان مهمترین اصل در انتخابات شناخته می‌شود که باید مورد توجه قشرهای مختلف قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز دوشنبه در نشست به فعالان بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: تاریخ نشان می‌دهد مردم نقش مهمی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، پیروزی در دفاع مقدس داشته‌اند و عرصه‌های مختلف پشتوانه انقلاب بوده‌اند و منجر به پیشرفت، تعالی و پویایی جامعه شده‌اند.

وی اضافه کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای خبرگان رهبری مهمترین رخداد سیاسی پیشرو کشور است که حضور پرشور و نشاط مردم به طور حتم منجر به اقتدار و عزت ایران اسلامی می‌شود.

حسین‌میرزایی افزود: امروز دشمن در تلاش است با تزریق ناامیدی به جامعه، این دوره از انتخابات را کم رونق جلوه دهد.

وی تاکید کرد: مشکلات و کمبودها وجود دارد اما این مسائل نباید منجر به این شود که مردم به عنوان سرمایه اجتماعی جامعه پشتیبانی خود را از نظام دریغ کنند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری افزود: حمایت و پشتیبانی از نظام اسلامی برای هر ایرانی یک اصل به شمار می‌رود و در این شرایط حساس نماد بارز پشتیبانی از نظام اسلامی شرکت در انتخابات است.

وی تاکید کرد: شرکت در انتخابات برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی یک وظیفه و پیگیری مطالبات در جای خود نیز یک اصل است که باید دنبال شود.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: حضور در انتخابات موجب ناامیدی دشمن و باعث کاهش فشار بر ایران اسلامی می‌شود.

وی یادآور شد: سلایق مختلفی در جامعه وجود دارد اما وقتی حرف عزت و اقتدار ایران اسلامی به میان می‌آید همه قشرها و گروه‌ها به دور از هرگونه اختلاف سلیقه‌ای متحد و یکصدا باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

به گفته حسین میرزایی، در تمام دوره‌ها میانگین حضور و مشارکت مردم استان در عرصه انتخابات بالاتر از میانگین کشوری است و انتظار می‌رود در این دوره نیز مردم با حضور خود برگ زرین دیگری برای این مردم به ثبت برسانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت پاسخ به مطالبات بخش کشاورزی به عنوان کسانی که در امنیت غذایی کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند، گفت: آنچه مهم است دستگاه‌های مسوول از جمله جهادکشاورزی و تعاون روستایی و سایر دستگاه‌های دیگر مرتبط موظف هستند در میدان کنار مردم باشند و نسبت به حل مشکلات آن‌ها گام بردارند.

حسین‌میرزایی اضافه کرد: به طور قطع اگر مطالبات تولیدکنندگان بخش کشاورزی و سایر تشکل‌ها به موقع پاسخ داده شود بسیاری از مشکلات و گلایه‌ها مطرح نمی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص برخی مشکلات بادام‌کاران و حضور واسطه‌ها گفت: ایجاد تعاونی‌ها و تشکل‌ها در بخش‌های مختلف مهمترین راهکاربرای حل مشکل به شمار می‌رود.

حسین میرزایی در خصوص مشکل سیب‌زمینی کاران استان چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری‌های انجام شده تلاش می‌شود شرایط لازم برای توزیع سیب زمینی تولیدی در بازار تهران و زمینه صادرات این محصول فراهم ‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت تشکل‌های کشاورزی و تعاونی‌ها برضرورت حل مشکل سرمایه درگردش تعاونی‌ها تاکید کرد.

معاون تعاون روستایی چهارمحال وبختیاری نیز گفت: در زمان حاضر ۱۲۳هزار و ۸۵۴ نفر در استان عضو ۲۰۲ تشکل کشاورزی هستند.

غلامی خرید ۲۲ هزار تن گندم به شکل مباشرتی، عرضه ۱۹۰ تن کالاهای اساسی، توزیع ۷۰۰ هزار تن نهاده‌های دامی و کشاورزی، فرآورده‌های نفتی در استان یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر و ۳۶ هزار تن آرد خبازی و خانگی انجام شده است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح ذخیره سازی سیب زمینی در استان به میزان یک هزار و ۵۰۰ تن، اجرای طرح تنظیم بازار میوه شب عید که سیب و خرما انبار شده و پرتقال در دست پییگیری است.

غلامی ارائه آموزش به ۱۶هزار و ۸۰۰ نفر، ایجاد تشکل‌ها و تعاونی‌های تخصصی، تهیه و تولید بذرهای اصلاح شده و جمع‌آوری هشت هزار تن شیر برای تحویل به دامداری‌ها از جمله دیگراقدامات تعاون روستایی است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha