۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷
کد خبر: 85377795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۶ طرح به مناسبت دهه فجر در بافق یزد

۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷
کد خبر: 85377795
افتتاح ۶ طرح به مناسبت دهه فجر در بافق یزد

یزد- ایرنا- همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی روز دوشنبه ۶ طرح عمرانی، گردشگری و کشاورزی در بافق یزد افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، معاون امور اقتصادی استانداری یزد در آیین افتتاح طرح‌ها گفت: طرح افزایش ظرفیت ایستگاه CGS شهرک صنعتی بافق با اعتبار حدود ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

"محمد علی شاه حسینی " افزود: همچنین عملیات احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز روستاهای قطرم و شادکام با اعتبار بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان آغاز شد که با احداث آن بیش از ۱۶۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: بوستان گل سرخ واقع در خیابان آتش نشانی شهرستان از طرح‌های شهرداری بود که با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان و مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع افتتاح شد.

این مسئول گفت: فاز دوم کارخانه خرمای بافق که به تولید و فرآوری انواع محصولات خرمایی می‌پردازد به بهره برداری رسید.

شاه حسینی افزود: برای این کارخانه بیش از ۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که در حال حاضر برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغالزایی شده است.

وی بیان کرد: همچنین دبستان ۶ کلاسه شهید شاهپورزاده با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان افتتاح شد که اکنون بیش از ۲۰۰ دانش آموز در آن در حال تحصیل هستند.

معاون استاندار یزد گفت: مساحت این مدرسه حدود ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع است و اعتبار آن از محل اعتبارت استانی و ملی و طرح بنیاد برکت تامین شده است.

شاه حسینی بیان کرد: یک واحد بومگردی از طرح‌های گردشگری با اعتبار ۶ میلیارد تومان و مساحت چهار هزار مترمربع نیز امروز افتتاح شد.

وی گفت: درخواست‌هایی در مورد مدارس شهرستان و کمبودهای آنها و همچنین بیمارستان ۹۶ تخت خوابی مطرح شد که در خصوص بیمارستان، استاندار دستور تزریق بودجه از سوی ۲ درصد معادن را داد.

شاه حسینی خاطرنشان کرد: باتوجه به ویژگی‌های شهرستان و معدنی بودن آن نگاه ویژه‌ای به تامین خوراک و صنایع جوار معدنی و جوار ریلی وجود دارد و دغدغه مدیریت ارشد استان، مردم و اولویت اول استانداری، شهرستان‌های دوردست و کمتربرخوردار است.

در مجموع بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های دهه فجر بافق سرمایه گذاری شده است‌.

بافق در ۱۱۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha