۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۱۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85377826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ پروژه عمرانی در بخش رغیوه هفتگل افتتاح شد

اهواز- ایرنا - همزمان با دهه فجر امسال، ۱۰ پروژه عمرانی در بخش رغیوه شهرستان هفتگل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش دوشنبه ایرنا این پروژه ها شامل آسفالت معابر روستایی، افتتاح مدرسه و مخزن آب در روستاهای مختلف بخش رغیوه هستند.

آسفالت معابر روستای ابوطباره یک به مساحت هشت هزار مترمربع با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، آسفالت معابر روستای علوانیه به مساحت پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل آلایندگی‌ها و اجرای بیس‌ریزی و آسفالت به مساحت ۶ هزار مترمربع در روستای کندک خنجر از جمله پروژه‌های افتتاح شده در بخش رغیوه هستند.

افتتاح مدرسه در روستای نفت سفید، عبادات ۲، کندک خنجر و حسن، اجرای ۶ هزار متر مربع بیس‌ریزی و آسفالت در روستای بنه عجم و گزین همچنین افتتاح مخزن آب ۵۰ متر مکعبی در روستای اسلام آباد از دیگر پروژه های افتتاح شده هستند.

۱۰ پروژه عمرانی در بخش رغیوه هفتگل افتتاح شد

مهدی شیرازی بخشدار رغیوه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در سال جاری ۶۷ طرح عمرانی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال از محل آلایندگی و ارزش افزوده در این بخش اجرا شده است.

وی افزود: تاکنون کار اجرایی ۴۹ طرح به پایان رسیده و ۱۸ طرح دیگر نیز در دست اقدام است‌. همچنین ۱۱ هزار مترمربع جدول کاری و ۷۲ هزار مترمربع نیز آسفالت در روستاهای مختلف انجام شده است.

بخشدار رغیوه گفت: ۵۵ برج نوری در روستاهای فاقد دهیاری نصب و همچنین ۲۵۶ چشمی دوربین تا پایان سال در تمامی روستاها برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به آسفالت سه روستا فاقد دهیاری افزود: تاکنون حدود ۲۰۰ میلیارد ریال در روستاهای فاقد دهیاری هزینه شده است. همچنین سهمیه قیر بخش رغیوه ۲۲ هزار مترمربع بود اما تاکنون حدود ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر روستایی نیز آسفالت شده است.

شیرازی گفت: ۹۰ درصد کار زیرسازی روستاهای این بخش انجام شده اما هنوز در بحث آسفالت کمبودهایی داشته و به دنبال رفع آن هستیم.

بر اساس این گزارش یک‌ زمین چمن مصنوعی فوتبال به همراه زمین بسکتبال و والیبال در شهرستان هفتکل به بهره برداری رسید.

رغیوه یکی از بخش های مهم شهرستان هفتکل به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha