۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۲۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85377859
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه دستاوردهای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در اهواز افتتاح شد

اهواز- ایرنا- نمایشگاه "دستاوردهای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، رشد تولید و کارآفرینی" امروز دوشنبه در چهارمین روز از دهه مبارک فجر در محل نمایشگاه دائمی اهواز افتتاح شد.

به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان شامگاه دوشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه بیان کرد: دهه فجر فرصتی برای بیان موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم است.

محمد راضی جلالی با تاکید بر اینکه مشکلات و کاستی‌هایی در ارائه خدمات به مردم وجود دارد افزود: با این وجود همه مدیران و مسئولان به دنبال حل مشکلات هستند اما نباید شرایط به گونه ای باشد که مشکلات مانع از دیدن و معرفی طرفیت‌ها شود.

راضی جلالی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه با برگزاری نمایشگاه باید توفیقات و دستاوردهای نظام‌مقدس جمهوری اسلامی به مردم‌معرفی شود ادامه داد: دیدن این ظرفیت‌ها زمینه امید آفرینی در جامعه به ویژه جوانان را فراهم می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار کرد: با برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها جوانان با ظرفیت‌های اشتغالی و اقتصادی استان آشنا می‌شوند.

نمایشگاه دستاوردهای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در اهواز افتتاح شد

خوزستان در جایگاه نخست جذب سرمایه گذاری خارجی کشور

وی گفت: استان خوزستان با وجود همه مشکلات امسال در بین همه استان‌های کشور از نظر جذب سرمایه‌گذار خارجی رتبه اول کشور را کسب کرد.

راضی جلالی ادامه داد: این مهم‌نشان می‌دهد خوزستان به واسطه داشتن زیر ساخت‌ها و شرایط راهبردی مورد توجه سرمایه‌گذاران کشورهای دیگر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار کرد: وجود نیروهای ماهر با هزینه تمام شده پایین در خوزستان برای سرمایه گذاران جذابیت ایجاد کرده است.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از ۱۶ تا ۱۸ بهمن‌ ماه با ۲۵ غرفه ازدستگاه های اجرایی مختلف استان در محل نمایشگاه دائمی اهواز دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha