تدابیر لازم برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه استان مرکزی اندیشیده شد

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال این استان در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی برگزار می‌شود که تدابیر لازم برای برگزاری مطلوب این رویداد حماسی در مناطق مختلف اندیشیده شده است.

به گزارش ایرنا، « بهنام نظری» عصر دوشنبه در نشست ستاد دهه فجر استان مرکزی در اراک اظهارکرد: باید از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در استان استفاده کرد و با حضور پرشور در این روز، بار دیگر اقتدار و عزت ایران اسلامی را به منصه ظهور رساند.

وی، بر لزوم توجه ویژه فرمانداران شهرستان‌های تابعه به برنامه‌ریزی بهنگام و منسجم در برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و استفاده از سخنرانان برجسته کشوری و استانی برای تبیین حضور در انتخابات اسفندماه تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید در خور شان استان امامین انقلاب برگزار شود و شور و نشاط مردم در ایام دهه فجر مقدمه‌ای بر حضور و مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم شریف و آگاه این استاد در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام « هادی خلیلی» افزود: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر اراک از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا آغاز و در مسیر پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران تا مصلای بیت‌المقدس ادامه پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: سخنران این آیین حجت الاسلام رضایی نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha