۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۲۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85377984
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بهره برداری از ۳۶ پروژه عمرانی در شهرستان باغملک خوزستان

اهواز - ایرنا - معاون عمرانی استانداری خوزستان از افتتاح ۳۶ طرح عمرانی در باغملک به ارزش بیش از ۷۷۳۶ میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد خانچی عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی شهرستان های باغملک و هفتکل در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به برکت این انقلاب و شهدا و همچنین دعای خیر مردم در این شهرستان ها و سراسر استان کارهای بسیار خوبی صورت گرفته و مشکلات دیرینه مردم یکی پس از دیگری در حال برطرف شدن است.

وی افزود: در شهرستان باغملک و هفتکل تعدادی طرح روستایی از محل عوارض آلایندگی‌ها به بهره‌برداری رسید همچنین طرح‌های کشاورزی با کمک بنیاد برکت افتتاح شد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: از وضعیت مدارس در حال احداث در این ۲ شهرستان و روستاها بازدید داشتیم که در شرایط خوبی قرار داشته و به زودی در اختیار مردم قرار می گیرد. همچنین امیدوارم به زودی پارک بانوان هفتکل افتتاح و در اختیار شهروندان باشد.

بهره برداری از ۳۶ پروژه عمرانی در شهرستان باغملک خوزستان

وی در ادامه به افتتاح پارک گردشگری قلعه تل اشاره کرد و افزود: این پارک در مساحت ۲ هکتار و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از محل آلایندگی ها امروز با دستان مردم به بهره برداری رسید.

خانچی به آغاز عملیات اجرایی پارک بی‌بی مریم بختیاری در مساحت ۹ هزار متر مربع و اعتبار مورد نیاز ۱۰۰ میلیارد ریال در قلعه تل اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی فرهنگسرای بی‌بی مریم بختیاری به مساحت ۲ هزار متر مربع و اعتبار مورد نیاز ۱۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های قابل اجرا در شهرستان باغملک است.

وی به روستای گردشگری نفت سفید واقع در هفتکل اشاره کرد و افزود: این روستا ظرفیت بسیار بالایی داشته و باید با نگاه گردشگری، احیا و مرمت شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان در پایان گفت: خوشبختانه سرعت کار و تحرک در شهرهای بیشتر شده و این موضوع برای مردم ملموس است. امیدوارم کارهای باقیمانده بر زمین هر چه سریعتر به پایان برسد.

بهره برداری از ۳۶ پروژه عمرانی در شهرستان باغملک خوزستان

بر اساس این گزارش ۱۰ طرح عمرانی در بخش رغیوه شهرستان هفتکل با حضور معاون عمرانی استانداری خوزستان و فرماندار هفتکل به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha