۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85378243
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم حملات وحشیانه به نوار غزه/ شهادت ۶ فلسطینی در «خان‌یونس»

تهران-ایرنا- منابع خبری از تداوم بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از فلسطین الیوم،در یکصد و بیست و سومین روز از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این رژیم از بامداد امروز بمباران شدیدی را علیه مناطق جنوبی شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه انجام داد.

خبرنگار فلسطین الیوم گزارش داد که یک منزل مسکونی در برج D6 واقع در شهرک «حمد» در شمال غرب خان‌یونس هدف قرار گرفت و تعدادی غیرنظامی بر اثر آن شهید و مجروح شدند.

برخی منابع خبری نیز اعلام کردند که در حمله وحشیانه به این برج، ۶ فلسطینی به شهادت رسیدند.

در همین حال، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق شمالی نوار غزه را هم به‌شدت بمباران کردند و مناطق شرقی خان‌یونس نیز مورد حملات توپخانه‌ای این رژیم قرار گرفت.

وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای در یکصد و بیست و دومین روز از جنگ غزه، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۱۱۳ نفر شد و ۲۰۵ زخمی نیز برجای گذاشت.

در این بیانیه آمده است: با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به این منطقه از هفتم اکتبر تا به امروز، به ۲۷ هزار و ۴۷۸ نفر افزایش یافته است.

این وزارتخانه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۶۶ هزار و ۸۳۵ نفر اعلام کرد.

وزار بهداشت غزه اعلام کرد که پیکر شماری از شهدا در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز در کنار جاده‌ها رها شده و به دلیل تجاوزهای مستمر صهیونیست‌ها، نهادهای امداد رسان قادر به انتقال آنها نیستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha