۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
کد خبر: 85378330
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح توسعه اداره ثبت اسناد و املاک مهریز یزد افتتاح شد

یزد- ایرنا- طرح توسعه اداره ثبت اسناد و املاک مهریز روز سه‌شنبه به میمنت دهه فجر با حضور جمعی از مسئولان و مردم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح توسعه ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مهریز در زمینی به وسعت ۱۹۰ مترمربع و شامل بخش‌های مختلف اداری است که برای انجام آن ۳۰ میلیارد ریال اعتبار تامین و هزینه شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد در این آیین گفت: با توجه به اهمیت تاثیر تولید و تحویل مسکن بر تحقق شعار سال مبنی بر کنترل تورم و رشد تولید، تمام تلاش ما در بخش‌های مختلف بر مستند سازی اراضی و املاک و تحویل سریع اسناد کاداستری طرح نهضت ملی مسکن است.

"مهدی اقبال " با اشاره به اینکه طرح توسعه ساختمان مهریز در راستای نیاز این اداره و قدیمی بودن ساختمان قبلی افزود: در راستای تسریع در صدور اسناد کاداستری در چند مرحله تحویل اسناد کاداستری طرح‌های مسکن جوانان و نهضت ملی مسکن را در چند ماه اخیر داشته‌ایم و از این حیث یزد رتبه برتر کشور را کسب کرده و مورد قدردانی ویژه استاندار قرار گرفته است .

وی ادامه داد: شهرستان مهریز هم از این حیث بیش از سه هزار سند کاداستری طرح نهضت ملی آماده کرده که بزودی تحویل داده خواهد شد.

این مسئول گفت: در راستای اجرای سند تحول و تعالی قضایی و شعار قوه قضائیه مبنی بر امید آفرینی، ایجاد نشاط در جامعه و اجرای مصوبات شورای قضایی و شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان، این اسناد صادر شده و تلاش می‌کنیم مستندسازی و قانون جامع حدنگار در سطح یزد به نحو مطلوب انجام شود.

اقبال با اشاره به فرمایشات رئیس قوه قضائیه مبنی بر افزایش کیفیت خدمات دهی به مردم و خدمتگزاری بدون منّت و جهادی در سطح استان تصریح کرد: در این راستا خدمات آسان و ارزان در دوره اجرای سند تحول و تعالی در سطح استان افزایش یافته و امیدواریم موجب تقویت بیشتر امید و اعتمادآفرینی جامعه شود.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha