۳۲۲ شعبه اخذ رای تربت‌حیدریه آماده برگزاری انتخابات است + فیلم

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس ستاد انتخابات تربت‌حیدریه گفت: ۳۲۲ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه آماده برگزاری انتخابات شده است که از این تعداد ۲۶۵ شعبه ثابت و بقیه سیار و ۱۹۱ شعبه روستایی و بقیه شهری هستند.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر کی‌پور روز سه‌شنبه در نشستی خبری با موضوع تبیین فضای انتخاباتی در منطقه تربت‌حیدریه افزود: از مجموع حوزه‌های انتخابیه اصلی و فرعی یاد شده، ۱۹۹ شعبه مربوط به شهرستان تربت‌حیدریه (حوزه اصلی)، ۷۱ شعبه در ‌زاوه (فرعی) و ۵۲ شعبه در مه‌ولات (حوزه فرعی) مستقر است.

وی ادامه داد: در تربت‌حیدریه تعداد ۱۶۰ شعبه ثابت و بقیه سیار، در زاوه ۵۶ شعبه ثابت و بقیه سیار و در مه‌ولات نیز ۴۹ شعبه ثابت و بقیه سیار است.

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: در تربت‌حیدریه ۱۰۲ شعبه شهری و بقیه روستایی، در زاوه ۶۱ شعبه روستایی و بقیه شهری و در مه‌ولات ۱۹ شعبه شهری و بقیه روستایی است.

کی پور افزود: تعداد عوامل اجرایی در انتخابات این حوزه چهار هزار و ۲۰۰ نفر هستند که به طور متوسط در هر صندق ۲۰ نفر حضور دارند.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات مردم می‌توانند با ارایه یکی از مدارک شناسایی معتبر نظیر کارت‌ملی، گواهینامه، پاسپورت یا شناسنامه در انتخابات شرکت کنند.

او با بیان این که دشمن در پی ناامید کردن مردم و تردید افکنی است افزود: نظامی که پایه قدرتش مردم باشد در معادلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی عرصه بین‌الملل حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و تربت‌حیدریه در کنار شهرستان‌های زاوه و مه‌ولات یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha