۲۹ پروژه عمرانی در پیرسهراب چابهار افتتاح شد

چابهار- ایرنا- ۲۹ پروژه عمرانی و خدماتی، گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار و جمعی از مسوولان و قشرهای مختلف مردم در بخش پیرسهراب چابهار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار چابهار روز سه شنبه در آیین بهره برداری از پروژه های بخش پیرسهراب، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهارکرد: پیرسهراب می‌تواند یکی از قطب‌های کشاورزی و گردشگری منطقه شود برای همین منظور برنامه‌ریزی هایی برای ارتفای روستای پیرسهراب به شهر در دستورکار و برنامه ریزی‌های لازم در حال انجام است.

جواد سپاهی افزود: استقرار نمایندگی ادارات در بخش پیرسهراب باید برنامه ریزی شود و در کمترین زمان ممکن انجام شود تا مردم دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

وی فعالیت دامداری و دامپروری عشایر را از ظرفیت های منطقه عنوان کرد و گفت: بیمه عشایر و آموزش نگهداری دام برای تهیه گوشت و لبنیات می تواند در بخش پیر سهراب باعث رونق این بخش وتولیدات بیشتر ودرنهایت معیشت این قشر را متحول خواهد کرد.

۲۹ پروژه عمرانی در پیرسهراب چابهار افتتاح شد

فرماندار چابهار با اشاره به اینکه ارتباطات یکی از مهمترین دغدغه مردم بخش است گفت: اداره مخابرات جهت پیگیری و رفع کمبودها باید بیشتر تلاش کند با انتخابات در پیش رو، مشکل آنتن دهی در بخش ها و روستاها نداشته باشیم.

وی ادامه داد: مرکز جامع سلامت پیرسهراب با گستردگی جمعیت و پراکندگی بخش نیاز به توجه بیشتری دارد و دانشکده علوم پزشکی برای فراهم کردن اقلام مورد نیاز این مرکز اهتمام جدی داشته باشد.

سپاهی خاطر نشان کرد: بخش پیرسهراب ظرفیت کشاورزی فراوانی دارد و جهاد کشاورزی می‌توانند برای معرفی افراد برای دریافت تسهیلات به بانک ها برای جوانان کارآفرین اشتغالزایی ایجاد کند.

وی تکریم ارباب رجوع را یکی از مهمترین اقدامات مدیران و کارکنان ادارات دانست و گفت: باید با صداقت پیگیر کار ارباب رجوع باشیم.

۲۹ پروژه عمرانی در پیرسهراب چابهار افتتاح شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha