۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85378473
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴۵۰ واحد مسکونی روستایی و شهری در قزوین افتتاح شد

قزوین - ایرنا - ۲ هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در ششمین روز از دهه مبارک فجر مورد بهره برداری در استان قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار قزوین در حاشه برگزاری این تعداد طرح که به صورت نمادین در روستای کلنجین از توابع شهرستان آوج برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات مثبت و شایسته دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی باعث شده تا رویه های در پیش گرفته شده در این حوزه مسیر صحیحی را طی کند و این اقدام ها در راستای رفع آثار سوء در تصمیم گیری های گذشته بوده است.

محمدمهدی اعلایی ادامه داد: دولت به دنبال استقرار عدالت و ظرفیت سازی از منابع کشور به صورت عادلانه برای تمامی آحاد جامعه است و توجه به مسایل واقعی مردم در اولویت قرار دارد.

به گفته استاندار قزوین، دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته و در فضای متکی به حمایت مردم با تدبیر و استفاده از ظرفیت های انسانی و مادی کشور تلاش داشته تا شرایط توسعه و پیشرفت را برای مردم بیش از پیش فراهم کند.

اعلایی با اشاره به اینکه دولت در فضای بین المللی با هدف ارتقای اقتدار نظام و تعمیق روابط جمهوری اسلامی با کشورهای همسایه (به دور از هر زورگویی) را دنبال می کند و در این حوزه موفقیت هایی زیادی به دست آمده است که مهمترین آنها ارتقای تجارت، افزایش فروش نفت و انعقاد قراردادهای بین المللی است، خاطرنشان کرد: در فضای بین المللی، تقویت شرایط گفتمانی مقاومت، توفیقات زیادی را در جهت تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی و تعریف جایگاه تمام کننده ایران در منطقه ایجاد کرده است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین تاکید کرد: در داخل کشور دولت به دنبال استقرار عدالت و ظرفیت سازی از منابع کشور به صورت عادلانه برای تمامی آحاد جامعه است و به همین منظور توجه به مسایل واقعی مردم در اولویت کارها قرار دارد.

وی یادآور شد: در استان قزوین نیز سعی شده تا با ارتقای سطح سلامت، مقابله با فساد، تضعیف سوء استفاده گران و استفاده از انسان های متعهد، متخصص و متدین و پیگیری مجدانه، شرایط بهتری را رقم بزنیم.

اعلایی اضافه کرد: بصیرت مردم و عدم همراهی با دشمنان همواره نقطه قوت جمهوری اسلامی بوده است و امیدواریم در انتخابات پیش رو هم بار دیگر مردم، دشمنان را ناامید کنند و با یک انتخابات باشکوه به رشد و توسعه کشور کمک کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین نیز در این مراسم اظهار کرد: برای بهره برداری از ۲ هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی روستای و شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت این استان بالغ بر ۶ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات این نهاد هزینه شده است.

فرهاد سبحانی تاکید کرد: سهمیه واحدهای مسکونی یاد شده در شهرستان های قزوین با ۸۶۸ واحد، بویین زهرا ۶۵۳ واحد، تاکستان ۳۶۶ واحد، البرز ۲۳۱ واحد، آوج ۱۷۴ واحد و آبیک با ۱۵۸ واحد در استان بوده است.

سبحانی خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر امسال همچنین شاهد بهره برداری از ۲۰۴ طرح هادی در ۲۰۴ روستای استان با ۲ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال بودیم که یکی از این طرح ها به صورت نمادین در روستای کلنجین به بهره برداری رسید.

به گفته وی، همزمان با دهه مبارک فجر همچنین ۲۵۵ جلد سند روستایی به مالکان آن در سطح استان قزوین واگذار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha