کمربندی شیراز باز حادثه آفرید/تصادف کامیون با تاکسی ۲ کشته بجا گذاشت

شیراز-ایرنا-فارس در صدر آمار تلفات جاده‌ای کشور قرار دارد و کمربندی شیراز نیز در بین پرتلفات‌ترین مسیرهای این استان است که بارها جان شهروندان را با خطر مواجه کرده و امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ نیز در پی تصادف تاکسی با کامیون ۲ نفر کشته شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز سه شنبه به ایرنا گفت: تصادف مرگبار کامیون و تاکسی در کمربندی شیراز ۲ کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

هادی عیدی پور درباره این تصادف افزود: امروز ۱۷ بهمن ماه ساعت ۷:۰۸ صبح ،طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و آتش نشانان ایستگاه های ۱۳ و ۱۸ به همراه چهار دستگاه خودرو امدادی و مهار آتش سوزی به محل حادثه در کمربندی مقابل پادگان ولیعصر اعزام شدند.

وی عنوان کرد:سه نفر از سرنشینان تاکسی در داخل خودرو محبوس شده بودند که تیم عملیاتی آنان را از خودرو خارج کرد. آتش نشانان پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه ،قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از آتش سوزی احتمالی با توجه به نشت گازوئیل و بنزین ، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

به گزارش ایرنا، هشت درصد تلفات انسانی جاده‌ای و تصادفات استان پهناور فارس تنها در مسیری ۴۲ کیلومتری که کمربندی شیراز نام گرفته رخ می‌دهد، این را رئیس پلیس راه شمال استان فارس اعلام کرده و گفته که وجود این مساله به هیچ وجه زیبنده کلانشهر شیراز و پایتخت فرهنگی کشور نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha