۴۴طرح عمرانی و خدماتی در غرب کرمانشاه افتتاح شد

قصرشیرین- ایرنا- ۴۴ طرح عمرانی و خدماتی در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسوولان در شهرستان‌های قصرشیرین و گیلانغرب با اعتبار ۲۰۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در ششمین روز از دهه مبارک فجر روکش آسفالت روستاهای قصرشیرین به مساحت هشت هزار متر مربع با حضور جمعی از مسوولان افتتاح شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی قصرشیرین در آیین افتتاح این طرح ها با تبریک دهه مبارک فجر، این طرح ها را شامل بهره برداری از روکش آسفالت روستاهای کلانتر،کرکهرک و طهماسب از توابع بخش مرکزی قصرشیرین با سطح هشت هزار مرتع مربع بیان کرد.

مراد باباخانی افزود: اعتبار اجرای این طرح ها ۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال است که از محل قیر رایگان به بهره برداری رسید.

افتتاح ۴۱ طرح خدماتی ، رفاهی و عمران شهری روستایی در گیلانغرب

فرماندار گیلانغرب گفت: در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسوولان بهره‌برداری از ۴۱ پروژه خدماتی، رفاهی، عمران شهری و روستایی در این شهرستان آغاز شد.

علی پروین افزود: این طرح ها شامل افتتاح روکش آسفالت جاده گیلانغرب به گواور در محور «مله نی» به طول ۶ کیلومتر، ۲پروژه روکش آسفالت و خدمات رفاهی در شهر سرمست، ۱۶ پروژه عمران روستایی در ۱۳ روستای دهستان حیدریه و ۲۲ طرح عمران روستایی در ۲۰ روستای دهستان گواور است.

وی اظهار کرد: برای اجرا و تکمیل این طرح ها در مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

۴۴طرح عمرانی و خدماتی در غرب کرمانشاه افتتاح شد

تجلیل از فعالان قرآنی و فرهنگی قصرشیرین

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی از ۶۰ نفر از فعالان قرآنی قصرشیرین در محل سرسرای غدیر این شهرستان تجلیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم با تسلیت شهادت امام کاظم (ع) و با بزرگداشت دهه فجر با اشاره به مجاهدت‌های های امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب ما مقدمه ظهور است و امام راحل و رهبر معظم انقلاب می فرمایند امکان ندارد این انقلاب آسیب ببیند.

حجت الاسلام محمد چقامیرزایی افزود: سلطه شیطانی با برقراری حکومت اسلامی برای همیشه رخت بر بست و نظم نوین جهانی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه اکنون در یک جنگ اقتصادی هستیم و با تمام توان در برابر مستکبران عالم ایستاده ایم، افزود: ما باید به وجود امام و رهبری افتخار کنیم که در برابر ظلم ایستاده‌اند و تا نابودی امریکا و استکبار مقاومت می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه گفت: در جنگ ترکیبی پارسال تمام دشمنان نظام باهم متحد شدند تا اما با دشمن شناسی رهبر معظم انقلاب نقشه های معاندان نظام شکست‌خورد و اکنون ایران اسلامی به برکت رهبری های رهبر فرزانه به قدرت اول منطقه تبدیل شده است.

حجت الاسلام محمد چقامیرزایی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در طوفان الاقصی گفت: نیروهای حماس و حزب الله و جبهه مقاومت که اکنون استکبار را به زمین زده اند، همه شاگردان حاج قاسم و مکتب انقلاب هستند که هیمنه پوشالی صهیونیست ها را در هم شکسته اند و این مرهون انقلاب، امام و خون شهدا است.

وی بیان کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب وحدت جبهه حق است که در برابر استکبار ایستاده است.

حجت الاسلام خلیل چراغی رییس اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین نیز در این مراسم در سخنانی با قدردانی از فعالان عرصه مذهبی و قرآنی رویکرد این اداره را مردمی کردن برنامه ها دانست و گفت: افرادی که امروز تجلیل شدند پشتوانه محکمی برای این اداره هستند و ما را در برگزاری برنامه ها یاری می کنند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از ۶۰ نفر از فعالان قرآنی و مذهبی تجلیل شد.

قصرشیرین و گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha