۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85378651
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی و کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان آغاز شد

اهواز - ایرنا - سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خورستان گفت: ثبت نام پذیرش دوره‌های کارشناسی و کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برای ورودی بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده است.

دکتر کیانوش بهرهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پذیرش دانشجو در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) و کاردانی فنی و حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی آغاز شده و برای دوره کارشناسی تا ۱۸ بهمن ماه و دوره کاردانی تا ۱۹ بهمن ماه ادامه دارد.

وی در خصوص ثبت نام دوره‌های کارشناسی گفت: پذیرش دوره‌های مذکور از طریق سایت سنجش آموزش کشور انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند از تاریخ یاد شده پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بهرهی تاکید کرد: رشته های مراکز آموزش علمی کاربردی متوقف شده به سایر مراکز آموزش این دانشگاه در خوزستان واگذار شده تا متقاضیان بتوانند در رشته های مورد نظر ثبت نام کنند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خورستان تصریح کرد: در پذیرش مذکور، ۹ مرکز آموزش علمی‌کاربردی در سه گروه آموزشی صنعت، فرهنگ و هنر و خدمات اجتماعی و در ۶۱ کد رشته محل با ۲۰ کد رشته محل جدید، درمقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرش دانشجو خواهند داشت.

وی بیان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجوی ایجاد شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان برای دوره کارشناسی بهمن ماه ۱۴۰۲ حدود سه هزار و ۴۲ نفر است.

بهرهی در خصوص ثبت نام رشته‌های کاردانی اظهار کرد: در پذیرش مذکور، ۱۰ مرکز آموزش علمی‌کاربردی در چهار گروه آموزشی صنعت، فرهنگ وهنر و خدمات اجتماعی و کشاورزی و در ۶۸ کد رشته محل با ۱۸ کد رشته محل جدید، در مقطع کاردانی ناپیوسته ، دانشجو می‌پذیرد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خورزستان بیان کرد ظرفیت پذیرش دانشجوی ایجاد شده در دانشگاه برای دوره کاردانی بهمن ماه ۱۴۰۲ حدود سه هزار و ۱۹۶ نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha