۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85378701
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویداد فرم دانش آموزی " از ایده تا اجرا" در بوشهر برگزار شد

بوشهر- ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهرگفت: باتوجه به اهمیت لباس فرم دانش آموزی در احساس خوشایند و جذب انگیزه برای آموختن دروس، رویدادی با عنوان " از ایده تا اجرا " در این استان برگزار شد.

" سید عباس موسوی نژاد " روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: نگرش انتخاب فعالیت‌های اجتماعی و بهره بردن از روند شغلی در آینده، با توجه به نوع فرم و پوششی است که در دوران مدرسه از آن بهره برده‌اند.

وی با بین اینکه حتی رنگ فرم مدارس نیز در روحیه دانش آموزان تعیین کننده است افزود: ایجاد فرهنگ سازی درست در سطح جامعه به کمک لباس فرم برای دانش آموزان از ابتدایی‌ترین روندهای کاری است که مدیران و متولیان آموزشی باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر یادآور شد: افزایش سلامت جسمی و روحی دانش آموزان، با تاثیرات قابل توجه فرم مدرسه در ارتباط است به همین دلیل، میزان علاقه‌مندی دانش آموزان به فرم مدرسه خود، نسبت به تلاش آن‌ها در یادگیری نیز بی تاثیر نیست.

رویداد فرم دانش آموزی " از ایده تا اجرا" در بوشهر برگزار شد

موسوی نژاد ادامه داد: تاثیر پوشش بر روی افکار و عقاید دانش آموزان در هر رده سنی بسیار زیاد استکه باید حتی در رنگ بندی لباس های فرم و گروه سنی دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی نیز توجه شود.

وی تصریح کرد: با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای نو در حوزه طراحی و دوخت و همچنین ترغیب نوجوانان به پوشش ایرانی و اسلامی رویداد" ایده تا اجرا " با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و دانشکده الزهرا با حضور هنرجویان هنرستان های دخترانه فنی و کار و دانش این استان در بخش های طراحی ، دوخت فرم و مقنعه دانش آموزی در قالب ۱۰ گروه پنج نفره برگزار شده است.

موسوی نژاد گفت: این رویداد افزون بر ایجاد شور و اشتیاق کار گروهی بین دانش آموزان ، منجر به طراحی و تولید فرمی خواهد شد که برگرفته از ایده ها و سلایق خود دانش آموزان است.

وی افزود: کارهای فاخر ارایه شده در این رویداد در اختیار آموزش و پرورش جهت تولید برای فرم مدارس به صورت انبوه در سال تحصیلی آینده قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha